Competențe Digitale pentru Dezvoltarea IMM-urilor - Proiect finalizat de CCI Bihor
Camera de Comerţ şi Industrie a judeţului Bihor a finalizat un proiect destinat IMM-urilor, prin care angajatorii din regiune şi-au putut îmbunătăţi performanța echipei.
Proiectul „Competențe Digitale pentru Dezvoltarea IMM-urilor” derulat pe o perioadă de 15 luni, începând cu luna octombrie 2022 și finalizat cu succes în luna decembrie 2023, a reprezentat o colaborare între Camera de Comerț și Industrie Bihor (CCIBH), Fundația „Centrul de Resurse pentru Educație și Formare Profesională” (CREFOP) și Asociația pentru Promovarea Afacerilor în România (APPAR).
„Proiectul a fost cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 și a avut ca obiectiv general dezvoltarea pregătirii pentru digitalizare a mediului de afaceri al IMM-urilor în regiunile Nord-Vest, Centru și Vest. Cu o valoare totală de 4.717.845,14 lei, proiectul a oferit oportunitate angajatorilor de a-și îmbunătăți performanța echipei prin furnizarea de cursuri gratuite pentru angajați, acoperind diverse domenii și competențe în IT, susținute de traineri experimentați. În total, au fost oferite 16 cursuri de 40 de ore, abordând 7 tematici diferite, precum competențe informatice de bază, cloud și alte tehnologii, și competențe digitale specifice domeniului IT”, se arată într-un comunicat al Camerei de Comerţ Bihor. Partenerii de proiect au oferit sprijin IMM-urilor prin implementarea de programe de învățare la locul de muncă, organizând ateliere și seminarii în cadrul cărora au fost puse la dispoziție instrumente ajutătoare pentru introducerea programelor de instruire digitală la locul de muncă, precum și platforme de e-learning.
Rezultatele proiectului sunt realizate cu un procent de peste 100% și includ:
380 angajați ai IMM-urilor interesați să participe la activitățile desfășurate în cadrul proiectului; 329 de persoane înscrise în grupul țintă, din care 329 de persoane certificate; organizarea a 10 ateliere care au vizat arii tehnologice specifice industriei 4.0; participarea a 173 de firme la campania de conștientizare; 51 IMM care au primit sprijin pe parcursul implementării proiectului; încheierea a 10 protocoale cu actori relevanți; dezvoltarea unei platforme pentru furnizarea de învățare la locul de muncă; 14 persoane certificate în cadrul cursului „Designer Instructional"; 10 persoane certificate în cadrul cursului „dezvoltator Elearning", se mai arată în documentul citat.
În total, 87 407 persoane au fost „atinse” în campania de conştientizare.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.