Conducătorii auto bihorenii sunt invitaţi să apeleze la șeful reprezentanței unde au fost cu vehiculul, dacă au orice nemulțumire. Problemele se pot rezolva „la cald”, susţine conducerea centrală a RAR.

Potrivit reprezentanţilor RAR, este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atâta timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară.

Există situații în care inginerii de pe linie nu vă pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care, reprezentanţii instituţiei transmis că vin în întâmpinarea dumneavoastră cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi.

Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă. Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări”, se arată într-un comunicat transmis de RAR. Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru. De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei.