Schumacher şi Vettel, plus de atractivitate la Hockenheim
Revenirea lui Michael Schumacher (foto) în Formula 1 şi rezultatele bune înregistrate de noua stea a pilotajului german, Sebastian Vettel, au produs o creştere a vânzărilor de bilete la Marele Premiu al Germaniei, însă organizatorii nu se aşteaptă la o explozie a audienţei. Marele Premiu al Germaniei va fi găzduit, în perioada 23-25 iulie, de circuitul de la Hockenheim, după ce anul trecut a avut loc la Nurburgring. Între cele două circuite există un acord de a organiza Grand Prix-ul german alternativ.
La ultima cursă de la Hockenheim, cea din 2008, au asistat circa 62.000 de spectatori, dar organizatorii au înregistrat pierderi de 5,3 milioane de euro. Pentru 2010, ei au reuşit să obţină o revizuire a contractului cu Bernie Ecclestone, deţinătorul drepturilor comerciale ale F1, în urma căreia să elimine pierderile sau, în cel mai rău caz, să împartă pasivele cu Formula One Management. Hockenheim CEO, Karl-Josef Schmidt, s-a declarat optimist în ceea ce priveşte rezultatele financiare pe care le va înregistra în acest an. "Avem o nouă înţelegere cu Bernie Ecclestone, ce ne ia povara pierderilor pe care le-am avut în trecut. Acum, dacă vom avea acelaşi număr de spectatori ca în 2008 - 62.000, vom depăşi pragul de rentabilitate. Potrivit calculelor noastre, acesta ar fi numărul minim de fani pe care contăm, dar, după cum au decurs vânzările până acum, suntem încrezători că vor fi mai mulţi spectatori", a spus Schmidt. Acesta a admis, totuşi, că revenirea lui Schumacher şi evoluţiile lui Vettel nu vor readuce audienţa Marelui Premiu al Germaniei la nivelul de la începutul anilor 2000, când se înregistrau circa 100.000 de spectatori. "Vremurile s-au schimbat. Ne vom declara mulţumiţi dacă vom avea 70-75.000 de spectatori", a adăugat Schmidt.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.