Liderul seriei a II-a din eşalonul secund aşteaptă cu încredere partida de mâine cu CSM Râmnicu Vâlcea. Nici nu se putea altfel, mai ales că FC Bihor vine după patru victorii consecutive, iar adversarul traversează un moment slab, înregistrând trei eşecuri la rând. Mai mult, locul din clasament îi obligă să învingă, mai ales că în lupta pentru promovare concurenţa e acerbă.

"Trebuie să rămânem pe primul loc"

Antrenorul principal Gheorghe Ghiţ a precizat că jucătorii săi sunt montaţi să obţină un nou rezultat pozitiv. "Echipa este unită şi hotărâtă să obţină încă o victorie, chiar dacă vâlcenii vor veni să-şi vândă scump pielea şi să câştige puncte. Am crescut de la joc la joc, sunt mulţumit că suntem pe primul loc şi trebuie să rămânem acolo. Vor urma jocuri grele, iar la noi echilibrul trebuie să fie cuvântul de ordine. Noi suntem însă obligaţi să ne adjudecăm toate cele trei puncte sâmbătă", consideră Ghiţ, care se bazează şi pe aportul publicului în tentativa de a răpune şi echipe vâlceană. "Aştept ca publicul să fie în număr mare alături de noi, iar la sfârşit să ne bucurăm împreună de o nouă victorie a echipei FC Bihor", a conchis antrenorul. Problemele medicale ale unor jucători sunt aproape rezolvate, astfel că sunt şanse mari ca atât Bârză, cât şi S. Oltean să poată fi utilizaţi în partida de pe Stadionul Municipal "Iuliu Bodola".

Acţiuni de marketing

Rezultatele bune ale echipei creează premise favorabile pentru dezvoltarea activităţii de marketing a clubului. Acţiunile demarate în turul campionatului vor fi continuate şi cu ocazia celor patru jocuri pe care FC Bihor le mai are de disputat pe propriul teren. "Până acum am oferit spectatorilor tricouri, şepci, pelerine de ploaie, steguleţe, flori şi înaintea meciurilor am mai organizat antrenamente pentru copii şi concursuri în încercarea de a reabilita imaginea clubului. Efortul financiar s-a ridicat la 30.000 de euro, bani asiguraţi de firme private, nu din fonduri publice. Proiectul va continua şi cu prilejul meciurilor rămase din retur, la care sperăm ca spectorii să vină în număr cât mai mare", a precizat, într-o conferinţă de presă, directorul de marketing Andrei Bondor. În pauza partidei cu CSM Râmnicu Vâlcea va fi organizată o tombolă, prilej cu care fanii vor putea câştiga fulare cu însemnele clubului. Acestea se vor putea şi cumpăra de la stadion la preţul de 20 de lei. Înaintea jocului, de la ora 10.00, pe terenul sintetic, copiii care vor veni cu echipament sportiv vor putea efectua un antrenament cu unul dintre antrenorii de la Centrul de Copii şi Juniori al clubului. "Acţiunile de marketing ale FC Bihor vor continua în această primăvară cu o competiţie rezervată liceelor, care se va desfăşura înaintea ultimelor trei partide ale orădenilor de pe teren propriu, pe datele de 4, 14 şi 28 mai. Vor participa echipele Liceelor "Emanuil Gojdu", "Ady Endre" şi "Mihai Eminescu". Pentru jocul cu UTA, de pe 4 mai, cei care vor veni cu echipamente primite cadou de la club (tricouri, fulare sau şepci) vor avea intrarea liberă. Până atunci, însă, la Lotus Market va fi organizată, pe 16 aprilie, Cafeneaua FC Bihor, ocazie cu care fanii se vor putea întâlni cu jucătorii, antrenorii şi alţi oficiali ai clubului", a adăugat Andrei Bondor.