Dan Luncan, "trădat" de maşină
Campionatul Naţional de Viteză pe Traseu Montan a programat, la sfârşitul săptămânii trecute, la Teliu (judeţul Braşov), etapele 3 şi 4. La start s-au aliniat 59 de participanţi. Component al echipei Auto Bara Oradea, Dan Luncan, care pilotează un Subaru Impreza STI, a avut evoluţii "cu bune şi rele" în cele două etape.
În etapa a 3-a, Dan Luncan a ocupat poziţia a II-a, la clasa N5, pe primul loc situându-se Cristian Nistoran (Reşiţa), un pilot foarte tânăr şi talentat. A fost o etapă desfăşurată pe o căldură sufocantă, temperatura la nivelul asfaltului apropiindu-se de 70 grade. Din păcate, în etapa a 4-a, Dan Luncan a terminat doar pe locul V, el fiind "trădat" de maşină, care a avut probleme tehnice la pompa de benzină şi la turbină.
La sfârşitul săptămânii viitoare se vor disputa etapele a 5-a şi a 6-a, la Reşiţa. Vor fi etape dificile, în ultimii ani, la Reşiţa, înregistrându-se multe accidente.
"Ţin să mulţumesc pentru sprijinul acordat firmelor Auto Bara (patron, Octavian Bara) şi Termal Tehnology, care fac posibilă participarea mea în Campionatul Naţional", a precizat Dan Luncan.
În etapa a 3-a, Dan Luncan a ocupat poziţia a II-a, la clasa N5, pe primul loc situându-se Cristian Nistoran (Reşiţa), un pilot foarte tânăr şi talentat. A fost o etapă desfăşurată pe o căldură sufocantă, temperatura la nivelul asfaltului apropiindu-se de 70 grade. Din păcate, în etapa a 4-a, Dan Luncan a terminat doar pe locul V, el fiind "trădat" de maşină, care a avut probleme tehnice la pompa de benzină şi la turbină.
La sfârşitul săptămânii viitoare se vor disputa etapele a 5-a şi a 6-a, la Reşiţa. Vor fi etape dificile, în ultimii ani, la Reşiţa, înregistrându-se multe accidente.
"Ţin să mulţumesc pentru sprijinul acordat firmelor Auto Bara (patron, Octavian Bara) şi Termal Tehnology, care fac posibilă participarea mea în Campionatul Naţional", a precizat Dan Luncan.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.