O nouă şansă pentru chioşcari
Conducerea Administraţiei Imobiliare Oradea s-a văzut nevoită să recunoască că strategia sa de a anunţa organizarea unei dezbateri publice de pe o zi pe alta nu este eficientă. În consecinţă, întâlnirea pentru analizarea Regulamentului de desfăşurare a activităţilor pe zonele publice a trebuit să fie reprogramată pentru luni, 26 octombrie, de la ora 15.00, tot în Sala Mare a Primăriei Oradea.
Regulamentul care îi priveşte atât pe deţinătorii de terase, cât şi pe cei care deţin chioşchiuri de ziare sau pentru alte activităţi comerciale a fost postat de ceva vreme pe site-ul Primăriei Oradea, la secţiunea Dezbateri publice, fără însă să fie anunţată o dată pentru organizarea unei întâlniri cu persoanele direct afectate de noile măsuri. Mai mult, regulamentul urmează să se afle pe ordinea de zi a Consiliului Local Oradea din această lună. În aceste condiţii, angajaţii AIO au realizat gafa făcută şi au îndreptat-o... cu o alta. Au programat întâlnirea cu chioşcarii şi patronii de terasă de azi pe mâine. Astfel, ieri, la dezbaterea organizată nu s-a prezentat niciun orădean. Potrivit informaţiilor oferite de angajaţii AIO, pe domeniul public sunt încheiate peste 200 de contracte de concesiune sau închiriere de teren pentru desfăşurarea comerţului. "Speram să se prezinte la această întâlnire măcar 25-30 de orădeni direct afectaţi de aceste noi prevederi. În lipsa lor, o astfel de dezbatere nu-şi are locul", ne-a declarat Horia Jarca, directorul executiv AIO. În consecinţă, acesta a decis reprogramarea întâlnirii pentru ziua de luni, 26 octombrie, ora 15.00, în aceeaşi Sală Mare a Primăriei.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.