Dezbatere privind parcările de reşedinţă
Administraţia Imobiliară Oradea a elaborat proiectul Regulamentului de organizare şi repartizare a locurilor de parcare din parcările de reşedinţă în municipiul Oradea. Proiectul acestui regulament urmează să fie supus aprobării Consiliului Local în şedinţa ordinară din luna decembrie a acestui an. Propuneri, sugestii şi opinii cu valoare de recomandare cu privire la acest proiect se pot depune în scris, la Serviciul Parcări, situat pe strada Independenţei, nr. 11, sau pe e-mail la adresa ion.simon@yahoo.com, termenul limită fiind data de 8 decembrie 2009. Cu privire la acest regulament privind repartizarea locurilor de parcare din parcările de reşedinţă, în data de 10 decembrie 2009, ora 16.00, în sala "Traian Moşoiu" a Primăriei Oradea, Administraţia Imobiliară Oradea organizează o dezbatere publică, la care sunt aşteptaţi toţi orădenii care, prin propuneri şi sugestii, pot contribui la îmbunătăţirea acestuia.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.