Campanie de informare lansată de Compania de Apă Oradea - „Nepăsarea costă!”
Compania de Apă Oradea a lansat campania de informare a populației denumită „Nepăsarea costă!”, care are ca scop prezentarea impactului negativ pe care îl are aruncarea în toaletă a deșeurilor.
„Campania de informare are ca scop conștientizarea tuturor utilizatorilor serviciilor de apă și canalizare despre impactul negativ pe care îl are aruncarea în toaletă a deșeurilor. Aceste practici pun în pericol funcționarea eficientă a infrastructurii, prin avarii repetate, și pot contribui la creșterea tarifelor pentru serviciile de apă și canalizare”, menţionează CAO.
Potrivit operatorului de apă şi canalizare din Oradea, în ultimele luni, blocajele din rețeaua de canalizare locală au fost generate, în principal, de aruncarea necorespunzătoare a deșeurilor direct în toaletă: „Șervețelele umede, produsele de igienă feminină, bețisoarele de urechi și părul sau blana animalelor de companie cauzează avarii în sistemul de canalizare prin înfundarea pompelor și a conductelor”.
Anual, Compania de Apă Oradea cheltuie aproape două milioane de lei pentru a vindaja și desfunda canalizarea. Operatorul atrage atenția că, pentru menținerea tarifelor la un nivel rezonabil pentru populație, „este esențial ca fiecare dintre utilizatori să fie conștient de responsabilitățile pe care le are și să acționeze în mod corect pentru a proteja sistemul de ape uzate”.
Compania de Apă Oradea face un apel către populație „să urmeze regulile de bun simț și să nu arunce deșeuri în toaletă”. În acest sens, operatorul a trimis deja informări pe spatele facturilor tipărite, pe site-ul și pe paginile de socializare proprii, precum și pe autoutilitare, unde vor fi lipite autocolante care atrag atenția că aruncarea deșeurilor în toaletă este interzisă. În același timp, CAO îi îndeamnă pe utilizatori să sesizeze orice avarie a sistemelor de alimentare cu apă și de canalizare prin numărul unic de Call Center - 0359 996.



Comentarii
Nu există nici un comentariu.