La nivelul Direcţiei Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Bihor, s-a dispus ca, în perioada 16-31 martie, programul de relații cu publicul să se desfășoare în intervalul orar 9.00-12.00. În același interval de timp se suspendă audiențele.

Pentru evaluarea persoanelor adulte/copii cu handicap, dosarele beneficiarilor se vor transmite pe adresele de e-mail: sec_copii_bh@dgaspcbihor.ro și sec_adulti_bh@dgaspcbihor.ro, care sunt afișate și pe pagina oficială www.dgaspcbihor.ro, la rubrica contact, respectiv Formulare.

„Persoanele cu dizabilități care solicită bilete de transport gratuite, rovinietă, acord pentru primărie o pot face accesând secțiunea Formulare - prestații sociale de pe site-ul instituției www. dgaspcbihor.ro, de unde vor descărca formularul dorit, îl vor completa și semna, vor atașa o copie a actului de identitate sau documentele solicitate în cerere și vor putea fi expediate la adresa de mail dgaspcbh@rdsor.ro; sau prestatiisociale@rdsor.ro sau prin poștă la adresa, str. Feldioarei nr. 13, Oradea”, a anunțat ieri, printr-un comunicat de presă, Otilia Camelia Gaciu, directorul general al DGASPC Bihor.

DGASPC Bihor va transmite prin poștă cu confirmare de primire bilete de călătorie solicitate, rovinieta și acordul privind indemnizația de însoțitor sau angajarea unui asistent personal. Mai multe informații pot fi obținute la nr. de telefon: 0259-476.371; 0259-476.372; 0359-409.285; 0359-409.286, int. 143 sau pe e-mail.

Persoanele cu dizabilități ale căror cărți de identitate au expirat sau vor expira în luna martie vor putea trimite o copie a actului respectiv prin poștă sau prin e-mail.

Potrivit documentului trimis, persoanele care dețin certificate de încadrare în grad de handicap, respectiv atestate de asistent maternal nu trebuie să se prezinte la sediul DGASPC Bihor în vederea reevaluării până la încetarea stării de urgență, conform art. 39, Decret nr.195 din 16.03.2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României: ,,Certificatele de încadrare a copilului într-un grad de handicap și atestatele de asistent maternal eliberate de comisia pentru protecția copilului, precum și certificatele de încadrare în grad și tip de handicap eliberate de comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap a căror valabilitate expiră în perioada de urgență declarată, își prelungesc valabilitatea până la încetarea stării de urgență”.

Petițiile, precum și alte documente pot fi transmise on-line la adresa de email: dgaspcbh@rdsor.ro, sau poștal la adresa, str. Feldioarei nr. 13, Oradea.

De asemenea, pentru informațiile privind serviciile oferite de către instituție se pot utiliza următoarele numere de telefon și fax.: 0259-476.371; 0259-476.372; 0359-409.285; 0359-409.286; Fax. 0259-434.337; 0259-447.435.

„Persoanele care aleg să se prezinte personal la sediul instituției sunt rugate să respecte măsurile de prevenție și igienă afișate, precum și păstrarea unei  distanțe de cel puțin 1,5 metri între solicitant și funcționarul de la ghișeu, precum și față de ceilalți. În acest context, va exista un circuit controlat al publicului în sediul instituției”, precizează și Ștefan Goția, purtătorul de cuvânt al DGASPC Bihor.