În perioada pandemiei Covid-19, AJOFM Bihor vine în sprijinul angajatorilor prin oportunitatea de a organiza mini-burse ale locurilor de muncă la sediul companiilor private. Nu este prima dată când instituţia bihoreană apelează la astfel de demersuri.

Dacă înaintea pandemiei AJOFM Bihor organiza astfel de burse în judeţ, în completarea burselor generale care aveau loc în Oradea şi reuneau sute de oameni, angajatori şi bihoreni în căutarea unui loc de muncă, de această dată este unica soluţie prin care companiile pot beneficia de un astfel de sprijin organizatoric.

„Având în vedere faptul că în această perioadă nu se pot organiza burse ale locurilor de muncă, AJOFM Bihor sprijină angajatorii prin organizarea de mini-burse la sediul acestora. Prin aceste evenimente mediem persoanele selectate din baza de date a agenţiei, în funcţie de posturile vacante şi cerinţele specifice ale acestora”, se arată în comunicarea instituţiei. „În acest sens, vă rugăm să ne transmiteţi prin e-mail la ajofm@bh.anofm.ro o solicitare în care să fie trecute locurile de muncă vacante şi cerinţele minime pentru recrutarea de personal. La respectivul e-mail vă rugăm să ataşați formularul actualizat Situaţia locurilor de muncă vacante”, se mai transmite.
De asemenea, AJOFM Bihor vine în sprijinul contribuabililor persoane fizice şi juridice cu completări în ceea ce priveşte procedura de acordare a şomajului tehnic, dar şi cu explicarea măsurilor de sprijin ale angajatorilor care nu pot acoperi norme de muncă întreagă pentru angajaţii lor. Formularele necesare solicitării șomajului tehnic se pot descărca și transmite prin intermediul platformei aici.gov.ro. Acestea au fost actualizate conform Ordinului ministrului Muncii și Protecției Sociale nr. 1600/2020, publicat în Monitorul Oficial nr. 1073/13.11.2020.
Detalii, pas cu pas, despre cum se pot completa şi depune formularele au fost expuse de managerul AJOFM Bihor, Bekesi Csaba, pe pagina de facebook a instituţiei, în cadrul unei intervenţii filmate.