Conducerea Casei de Asigurări de Sănătate Bihor a trimis vineri, 20 martie, un comunicat de presă privind luarea de măsuri suplimentare în relația cu publicul, la nivelul instituției.

Având în vedere Decretul nr.195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, precum și obligația limitării răspândirii și infectării cu Covid-19 la nivelul județului Bihor, ceea ce implică tratarea cu responsabilitate a acestui risc, conducerea Casei de Asigurări de Sănătate Bihor anunță luarea unor măsuri suplimentare față de cele luate până în prezent, măsuri cu impact în prevenție pentru fiecare, atât cetățeni cât și salariați ai instituției, deopotrivă.

Astfel, activitatea cu publicul se va desfășura de luni până joi, în intervalele orare 8.30 -11.00 și 15.30-16.30,  iar în ziua de vineri, de la 8.30-11.00. Întreaga activitate cu publicul va fi organizată în așa fel încât să limiteze cât mai mult deplasările și interacțiunea între persoane.

„Reamintim cetățenilor că, toate documentele/petițiile/cererile etc. adresate insituției se pot trimite prin poștă/curierat, se pot trasmite prin email la adresele casbh@rdslink.ro și e-mail@casbh.rdsor.ro, pe fax  nr. 0259.454184/ 0259.416017 sau online prin intermediul Formularului de contact care poate fi accesat pe site-ul CAS Bihor la Sectiunea –Contact -Form de contact- sau  http://www.cnas.ro/casbh/contact/contact.html. Recomandăm ca, doar în cazuri excepționale și dacă nu există o altă varianță de transmitere a documentelor, acestea să fie depuse la registratura instituției, pentru a limita astfel cât mai mult deplasările și interacțiunea cu alte persoane”, transmit, printr-un comunicat de presă, reprezentanții CAS Bihor.

Casa de Asigurări de Sănătate Bihor asigură cetățenii că „toate solicitările adresate instituției în această perioadă vor fi înregistrate, prelucrate și soluționate cu responsabilitate și celeritate”.