Au fost depuse 11 oferte pentru proiectarea și execuția a două noi pasaje care vor fluidiza traficul rutier în Oradea și pe DN1, la ieșirea din localitatea Oșorhei.

Licitația a fost împărțită pe două loturi. Primul lot se referă la realizarea pasajului suprateran la ieșirea din localitatea Oșorhei, spre Cluj. Acesta va avea o lungime totală de 402 metri și va fi construit peste girația existentă, la intersecția cu drumul spre localitatea Fughiu, Centura Oșorhei și DN 1. Sunt prevăzute 3 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuție.

Pentru acest pasaj s-au depus 6 oferte. Una aparține societății Antrepriza de Reparații și Lucrări - ARL Cluj, o alta companiei Asfamixt, a treia asocierii dintre Madlev Cons și Dacia Faber. De asemenea, au depus oferte Porr Construct și două asocieri, una formată din Precon Transilvania, Edildrum Construct și Selina, iar cealaltă din Freyrom, Integrated Road Solutions, Inginerie Drumuri și Poduri SRL și Procons SRL. Cel de-al doilea lot se referă la construirea unui pasaj subteran în Oradea, la intersecția străzilor Oneștilor și Tudor Vladimirescu. Acesta ar urma să aibă o lungime de 191 metri. Termenul pentru proiectare este de 2 luni, o lună pentru obținerea avizelor, iar pentru execuția lucrărilor, 12 luni.  Pentru acest pasaj s-au depus 5 oferte: Asfamixt, asocierea dintre Construcții Bihor și Tarr Const, dintre Global Industrial, CML.RO SRL și DP Proiect, dintre Precon Transilvania, Edildrum și Selina, și dintre Freyrom, Inginerie Drumuri și Poduri, Integrated Road Solutions și Procons Group. Valoarea totală estimată a celor două pasaje este cuprinsă între 86,3 și 95 de milioane de lei. Finanțarea proiectului este asigurată cu fonduri europene.