Internetul - mijloc de promovare a afacerilor
La Camera de Comerţ şi Industrie (CCI) Bihor, a avut loc ieri - 3 iulie a.c., seminarul cu tema "Dezvoltarea accesului la portalul www.esimplu.ro şi folosirea acestuia de către întreprinderile mici şi mijlocii din România". Activitatea face parte dintr-un proiect PHARE de asistenţă pentru sectorul IMM-urilor.
Seminarul ce a avut loc la sediul din Oradea al CCI Bihor se include acţiunilor similare ce se desfăşoară în mai multe centre din ţară, organizatori fiind Fundaţia Post Privatizare, Ministerul pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale şi Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor. Acum "caravana" specialiştilor instituţiilor organizatoare ale acestui seminar a ajuns şi la Oradea, pentru judeţul Bihor.
Cum avea să explice Alina Coman, reprezentanta Fundaţiei Post Privatizare, scopul seminarului este pentru a determina utilizarea de către IMM-uri a Internetului şi a portalului www.esimplu.ro - ca instrument eficient, modern de promovare a afacerilor, cât şi de a atrage cât mai multe IMM-uri pentru a face parte din "familia utilizatorilor internetului, a portalului www.esimplu.ro". Cei care vor opta să facă parte din grupul utilizatorilor internetului, inclusiv al Portalului enunţat, îşi pot crea un microportal personalizat, îşi pot prezenta, astfel, cataloagele electronice pentru servicii şi produse, pentru comerţ, pot avea acces la cât mai multe informaţii. Totodată, prin serviciile oferite de acest Portal, se pot compara cu alte IMM-uri, pot face schimb de experienţă.
Participanţii la seminarul de ieri au fost oameni de afaceri, directori de întreprinderi mici şi mijlocii (IMM-uri). Subiectele incluse pe agenda seminarului s-au referit la principalele funcţii ale portalului www.esimplu.ro, la beneficiile aderării IMM-urilor la comunitatea Portalului respectiv, la utilizarea cursurilor gratuite oferite în acest sens, la metode de îmbunătăţire ale performanţei angajaţilor. Totodată, au avut loc şi aplicaţii practice.
În cadrul seminarului s-a procedat şi la înmânarea unor "chestionare de valoare". De ce? "Pe baza chestionarelor respective, vor fi selectaţi 250 dintre participanţi (reprezentanţi de firme), iar la finalul acţiunii pe care o derulăm pe plan naţional, 15 dintre ei vor beneficia de consultanţă gratuită", a menţionat Alina Coman.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.