Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Oradea a lansat marţi primul număr al revistei "Cetatea Oradea". Aceasta va avea o apariţie trimestrială şi va prezenta, printre altele, proiecte legate de polisul orădean. Revista este editată de un consiliu ştiinţific şi un colegiu redacţional. Tipărită în 1.000 de exemplare, publicaţia va fi distribuită în şcoli, instituţii reprezentative din Oradea şi judeţ, chioşcuri, precum şi la Prefectura Bihor, Consiliul Judeţean Bihor şi Centrul Informaţional. Iată câteva provocări ale acestui număr: "Cetatea poate aduce imagine europeană şi bani pentru oraş" (dr. Mihai Drecin), "Cetatea a fost un centru care a coagulat viaţa economică, social-religioasă de-a lungul Evului Mediu şi până în epoca modernă" (dr. Aurel Chiriac), "Prin palate spre Cetate" (Dumitru Noane, dr. Dumitru Sim), "Sistemul de alimentare cu apă a şanţului Cetăţii medievale din Oradea" (Emodi Ioan), "Cetatea Oradea 1998-2006. Paşi către un nou început" (Dumitru Noane). De menţionat că Direcţia Patrimoniu îşi propune să facă un marketing mai agresiv pentru promovarea Cetăţii şi atragerea turiştilor. Primul pas va fi realizarea unui chestionar, la nivelul municipiului Oradea, cu privire la importanţa Cetăţii. În plus, Primăria se află în discuţii pentru încheierea de parteneriate cu centre turistice din ţară, înscrierea în Federaţia Internaţională a Turismului fiind pentru municipalitatea orădeană un obiectiv ce trebuie atins până la finele acestei luni.