Faptul că executivul local orădean a stabilit ca o prioritate înlocuirea reţelelor de canalizare menajeră, în condiţiile în care în Oradea, la ora actuală, pe o porţiune de peste 450 de km de reţea stradală nu există niciun fel de canalizare, este, în opinia reprezentanţilor PSD Bihor, inacceptabil. Prioritară ar trebui să fie introducerea canalizării pe acele străzi în care se trăieşte ca în Evul Mediu şi abia apoi să fie demarat programul de reabilitare a conductelor uzate. De asemenea, tot în Oradea anului 2007, un oraş european, există alţi 250 km de reţea stradală fără reţele de alimentare cu apă, numeroşi orădeni fiind nevoiţi să se aprovizioneze cu apă de la fântâni situate la 100 m de casă. "M-a uimit interviul dat de viceprimarul Mihai Groza, în care fără niciun pic de jenă vorbeşte despre faptul că în Oradea sunt 450 km de reţea stradală fără conductă menajeră. Consider că în cazul acestor străzi se impunea introducerea reţelelor de canalizare şi nu reabilitarea celor învechite. E o situaţie inacceptabilă, nedemnă pentru un oraş european", a declarat Elena Dociu, purtător de cuvânt al PSD Bihor. O altă problemă ridicată de social-democraţii bihoreni o reprezintă tarifele mari practicate de municipalitatea orădeană pentru parcările cu plată, sumele exorbitante nereflectându-se în starea drumurilor. "Oradea este oraşul cu cele mai scumpe parcări. Ce se întâmplă cu banii? În continuare, circulăm pe drumuri proaste", a declarat Dan Matei, preşedintele filialei PSD Oradea, care a mai anunţat că va redacta un protest împotriva Serviciului de Poliţie Rutieră pentru modul în care agenţii de poliţie îşi fac datoria în trafic. Acestora li se impută că nu exercită acţiuni de prevenţie decât atunci când e soare şi vreme bună şi că stau pitiţi printre maşini, după trecerile de pietoni. "Atitudinea Poliţiei este aceeaşi ca şi pe vremea Miliţiei", a mai precizat Matei.