Instituţia Prefectului judeţului Bihor a anunţat că atât Serviciul de Paşapoarte, cât şi cel de Permise şi Înmatriculări vor funcţiona în 16 şi 17 august, având program normal de lucru pentru a nu genera reprogramări în masă şi aglomerări la ghişee.

 

Angajații din sectorul bugetar vor avea o minivacanță de cinci zile între 15 și 19 august, după ce Guvernul a adoptat, în ședința de joi, 2 august, o hotărâre ca zilele de 16 și 17 august să fie zile nelucrătoare în sistemul public. Cele două zile nelucrătoare vor fi recuperate fie pe 25 august și pe 1 septembrie, adică în cele două zile de sâmbătă care urmează după minivacanță, în regim de program normal, fie prin prelungirea programului de lucru până pe 7 septembrie, potrivit planificărilor. Ieri, printr-un comunicat de presă, Instituţia Prefectului judeţului Bihor a anunţat că angajaţii Serviciului de Paşapoarte şi cei ai Serviciului de Permise şi Înmatriculări vor avea liber doar în data de 15 august. „Cu toate că prin Hotărârea de Guvern nr. 595 din 2 august 2018 zilele de 16 și 17 august 2018 au fost stabilite ca zile libere pentru salariații din sectorul public, considerăm că în cazul celor două servicii din subordinea Instituției Prefectului Județul Bihor - Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Bihor, respectiv Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Bihor, activitatea acestora NU poate fi întreruptă întrucât s-ar genera reprogramări în masă și implicit aglomerații în perioada ulterioară zilelor stabilite ca fiind libere. Astfel, ambele servicii vor funcționa în zilele de 16, respectiv 17 august cu program normal de lucru”, se precizează în comunicat.