Cea de-a şasea premieră a stagiunii 2010-2011 a Teatrului de Stat Oradea va fi prezentată publicului orădean la acest sfârşit de săptămână. Directorul artistic al Trupei "Iosif Vulcan", Daniel Vulcu, a precizat că spectacolul este dedicat special celor mici, deoarece este cu şi despre Moş Crăciun. Deşi spectacolul "Vine Moş Crăciun" va începe sâmbătă, 18 decembrie, de la ora 11.00, copiii sunt aşteptaţi la Casa de Cultură a Sindicatelor cu o oră mai devreme pentru a se bucura de surprizele pregătite de Teatrul de Stat Oradea.

"Îi aşteptăm pe micuţii noştri abonaţi sâmbătă, la ora 10.00, la Casa de Cultură a Sindicatelor, unde îi vom primi cu tot felul de Crăciuniţe, un stand de carte, dulciuri etc. La sfârşit, va veni moşul, care va oferi câte un cadou simbolic fiecărui copil", a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, directorul artistic al Trupei "Iosif Vulcan". Sponsorul principal al evenimentului este Grupul European Drinks&Foods. "Vine Moş Crăciun" este ultimul spectacol din ediţia din acest an a acţiunii "Sâmbăta e ziua copilului", care va fi reluată de la începutul anului 2011. Spectacolul de sâmbătă va fi unul interactiv, micuţii fiind provocaţi şi invitaţi să dialogheze cu actorii de pe scenă şi să cânte colinde. Actorii Adela Lazăr, Andrian Locovei, Mihaela Gherdan, Tiberiu Covaci, Mirela Lupu, Emil Sauciuc, George Voinese, Ion Ruscuţ, Petre Ghimbăşan, Pavel Sîrghi şi "Colindătorul" Florian Chelu, au pregătit acest spectacol de Crăciun coordonat de Sebastian Lupu. Dramaturgia este semnată de Mirela Lupu. Rezervări se pot obţine la telefon 0259/401.140 sau 0259/440.742 sau pe pagina web a teatrului: www.teatruloradea.ro.
"Vine Moş Crăciun" va fi prezentat de trei ori: prima dată în 18 decembrie, pentru public, alte două reprezentaţii fiind vândute unor instituţii pe baza unor parteneriate şi protocoale. De altfel, Daniel Vulcu a precizat că Teatrul de Stat a lansat un Program TSO Premium adresat firmelor, care au posibilitatea să cumpere bilete la premierele trupei "Iosif Vulcan". Acest sistem a fost folosit şi la premiera piesei "Dublă rezervare (Amor cu repetiţie)", când pentru prima dată veniturile rezultate în urma vânzării biletelor au fost în jur de 6.000 lei.