Cele mai importante ingrediente ale frumuseţii au fost adunate, în acest sfârşit de săptămână, sub cupola centrului comercial Era Shopping Park din Oradea. Primul Târg de Beauty & Wellness s-a bucurat de prezenţa a sute de doamne şi domnişoare interesate de noile tendinţe în materie de make-up, coafuri, manichiură, bijuterii şi pălării.

Primul Târg Beauty & Wellness din Oradea s-a desfăşurat începând de sâmbătă până ieri la galeriile Era Shopping Park din Oradea. Acest eveniment s-a adresat în special doamnelor şi domnişoarelor interesate să cunoască care sunt cele mai noi tendinţe în materie de fitness, wellness, spa, frumuseţe şi îngrijire corporală. La eveniment au fost prezenţi producători şi distribuitori ai saloanelor de profil. Specialiştii acestor expozanţi au oferit sfaturi şi informaţii complete despre produsele cosmetice. De asemenea, de-a lungul celor două zile de târg, au avut loc demonstraţii de fitness, de make-up şi de coafuri. Orădencele care au trecut pragul târgului au aflat de la specialişti că în acest an în machiaj se poartă culorile roz şi verde. "Folosim pentru machiajul ochilor culori puternice, care să pună în evidenţă personalitatea. Se poartă rozul şi verdele", ne-a declarat Jeanina Boc, make-up artist. Accesoriile devin tot mai importante în crearea unei imagini care contează. Astfel, Dorina Morna, modistă din Oradea, a fost prezentă cu propria colecţie de pălării. "Se poartă trendul franţuzesc, din anii '50. Este o ţinută mai aşezată, dar, în acelaşi timp, exprimă feminitatea şi decenţa unei doamne", ne-a declarat Dorina Morna. În ce priveşte manichiura, unghiile ascuţite par să fie la modă, cu modele tigrate şi sclipici.
Demonstraţiile de coafuri au reuşit să atragă multe priviri. Peste 20 de fete şi-au încredinţat podoaba capilară mâinilor stilistelor de la Salonul Provocateur. "În acest an se preferă buclele nefinisate. În ce priveşte culorile, se poartă toate nuanţele de la portocaliu la roşu. Sunt culori de criză, care ne dau vitalitate şi energie", ne-a precizat Pop Andrea, stilistă.
Vizitatorii nu au fost răsplătiţi doar cu sfaturi, ci şi cu oferte promoţionale sau cupoane de reduceri.