De luni, 7 februarie, Biroul de Evidență a Persoanelor Oradea și-a reluat activitatea în sediul de pe strada Republicii, nr. 24, odată cu încheierea lucrărilor de modernizare.

„Ne dorim să oferim cetățenilor municipiului Oradea servicii de calitate și un spațiu corespunzător atât pentru beneficiarii serviciilor noastre, cât și pentru personalul Biroului de Evidență a Persoanelor Oradea. Era necesar ca acest spațiu să fie modernizat pentru desfășurarea optimă a activității și asigurarea funcționării unui sistem informatic integrat”, a precizat primarul Florin Birta, care ieri a făcut o vizită de lucru pentru a vedea cum se desfășoară activitatea acestui serviciu în spațiul modernizat.

Imobilul a fost supus unor ample lucrări de reparații și renovări, care au presupus instalații electrice și sanitare noi, finisaje noi (pardoseală, tencuială, gresie și faianță, tavan etc.), o recompartimentare a spațiului interior (10 ghișee) și montarea de detectoare de fum și temperatură, camere de supravegheat, senzori de mișcare, aparate de aer condiționat, cititor de control al accesului, corpuri de iluminat, prize și întrerupătoare, dar și un sistem de alarmă performant. În plus, tot mobilierul este nou, la fel ca dotările aferente.

„De întreg proiectul de modernizare s-a ocupat Direcția Logistică din cadrul Primăriei Oradea și Compartimentul administrare infrastructură IT, spațiul nemaifiind reabilitat din anul 2005. Astfel, de azi, angajații Biroului de Evidență a Persoanelor Oradea vin la muncă într-un spaţiu modern şi civilizat, deschis şi accesibil. De menționat este faptul că reconfigurarea spațiului interior era necesară având în vedere modificarea fluxului activității ce va avea loc odată cu emiterea cărții de identitate electronice”, menţionează municipalitatea orădeană.

Programul de lucru cu publicul va rămâne același, respectiv: de luni până joi, între orele 08.00 - 18.00; vinerea, între orele 08.00 - 16.00.