La doi ani de la deschiderea Aquapark-ului Nymphaea, numărul vizitatorilor este în creştere, la fel şi sumele încasate. Potrivit directorului ADP Oradea, Liviu Andrica, în primele opt luni ale acestui an, încasările au fost de peste 3,5 milioane euro, suma cea mai mare, un milion de euro, provenind de la cei peste 80.000 de vizitatori care au intrat în Aquapark în luna august.   

Cel mai mare complex acvatic din Vestul României, a împlinit în 10 septembrie 2019 doi ani de funcționare, ocazie cu care directorul Administraţiei Domeniului Public Oradea, societatea care administrează complexul, a prezentat un bilanţ al activităţii desfăşurate.

„Dacă în primul an de funcționare, 10 septembrie 2016 - 9 septembrie 2018, Aquapark-ul Nymphaea a înregistrat încasări de 16 milioane lei și un număr de aproximativ 300.000 vizitatori, în cel de-al doilea an, 10 septembrie 2017 - 10 septembrie 2018, valoarea încasărilor a crescut cu aproximativ 28%, ajungând la aproape 21 milioane lei. De asemenea, în al doilea an, a crescut și numărul de vizitatori cu aproximativ 17%, peste 350.000 de persoane trecându-ne pragul în această perioadă”, a menţionat Liviu Andrica. Potrivit acestuia, din valoarea încasărilor de 20,6 milioane lei în acest al doilea an, nu mai puțin de 16,5 milioane lei au fost în primele opt luni ale acestui an, dată de la care Aquaparkul a fost vizitat de peste 293.000 de oameni. Andrica a mai menţionat că vârful a fost înregistrat în luna august 2018, când au fost peste 80.000 de vizitatori, iar suma încasată de la aceştia s-a ridicat la 5,1 milioane lei, adică peste un milion de euro. „În luna august, în municipiul Oradea, nu mai erau locuri de cazare la pensiuni, la hoteluri nici atât și nici măcar la apartamentele care se închiriază pe booking.com. Pentru prima dată am avut vizitatori din diaspora, din alte provincii ale țării, unii veniți special pentru Aquapark. Până acum mai veneau la rude sau cu probleme de serviciu și treceau și pe la Aquapark, însă deja sunt mulți care vin special pentru a ne vizita. Asta pentru că am început să îmbunătățim serviciile oferite”, susţine directorul ADP Oradea.

Una dintre cele mai importante măsuri a fost introducerea achiziționării online de bilete, în urma implementării acestui sistem fiind redus considerabil timpul de așteptare la intrare. Astfel, în cursul lunii august, peste 30% dintre bilete au fost achiziționate online. Mai mult, în cinci zile din luna august 2018, toate cele 1.700 de bilete online disponibile pentru o zi au fost vândute anticipat.

Tot în acest sezon estival au fost deschise un nou punct de alimentație publică și un bar, în partea exterioară a complexului. De asemenea, pentru a satisface numărul mare de cereri, a fost mărită și capacitatea Aquaparkului, de la 1.850 de persoane la 2.100 de persoane pe timpul verii, iar, începând de la 1 octombrie până la începerea sezonului estival, de la 600 la 800 de vizitatori.

Pregătiri pentru sezonul viitor

Din cauza numărului mare de vizitatori, în weekenduri, sărbători legale, vacanțe școlare și minivacanțe, la Aquaparkul Nymphaea nu se eliberează bilete pentru trei ore, ci doar pentru întreaga zi, iar în limita locurilor disponibile, bilete de la ora 17.00.

Pentru a optimiza comunicarea cu vizitatorii complexului, începând din acest sezon estival, la intrarea în Aquapark a fost deschis un birou de informații, aflat la dispoziția clienților minimum 12 ore pe zi, iar un număr de telefon a fost pus la dispoziție pentru facilitarea achiziționării biletelor online, precum și pentru obținerea oricăror altor informații legate de funcționarea Aquaparkului.

Odată încheiat acest sezon estival, Administrația Domeniului Public a început deja pregătirile pentru sezonul viitor, fiind deja achiziționate aproximativ 1.000 de noi șezlonguri și 500 de scaune de plastic. De asemenea, se dorește îmbunătățirea activității de divertisment, prin organizarea, începând de anul viitor, lunar sau chiar săptămânal, a unor spectacole, precum și aducerea unor animatoare.