Finala turneului de la Roland Garros 2014, disputată între jucătoarele Simona Halep şi Maria Şarapova, a fost cea mai vizionată partidă de tenis feminin din istoria televiziunii Eurosport, atrăgând o audienţă medie de 3,8 milioane de telespectatori.

Această audienţă reprezintă o creştere cu 24% faţă de precedentul record de telespectatori deţinut de finala din 2012 a turneului feminin de la Miami, disputată între Agnieszka Radwanska şi Maria Şarapova. Ediţia din acest an a turneului de la Roland Garros a cunoscut cele mai mari creşteri de audienţă faţă de anul 2013 în România şi Spania (ambele cu +128%), Marea Britanie (+79%) şi Franţa (+49%). Aceste audienţe uriaşe au fost obţinute datorită strategiei de exclusivitate adoptate de Eurosport pe anumite pieţe-cheie, precum Spania, performanţelor deosebite ale unor veritabili "eroi naţionali", precum Simona Halep, Rafael Nadal şi Andy Murray, şi intervenţiilor inspirate ale consultanţilor speciali angajaţi de Eurosport pe durata acestui turneu, precum Mats Wilander, Juan Carlos Ferrero, Marion Bartoli şi Henri Leconte.