Un an de existenţă a Centrului de Afaceri Bancpost Oradea
Bancpost a sărbătorit, zilele trecute, un an de existenţă a Centrului de Afaceri Oradea, prin organizarea căruia a fost lansat un nou concept de abordare a clienţilor corporativi de tip companii medii şi mari. Evenimentul a fost marcat printr-un cocktail party la care au participat reprezentanţi ai companiei, dar şi ai autorităţilor locale şi judeţene.
Poziţionate în oraşele cu un potenţial ridicat de dezvoltare economică, cele 16 centre de afaceri existente pe întreg cuprinsul ţării şi-au propus să aducă flexibilitate, promptitudine şi eficienţă în soluţionarea nevoilor de finanţare proprii fiecărui client, prin suportul individual al managerilor de relaţie pregătiţi să ofere cele mai bune soluţii fiecărui client al Bancpost. Împlinirea unui an de activitate a Centrului de Afaceri din Oradea a fost marcată printr-un eveniment la care au participat reprezentanţii companiei, clienţii Bancpost, oameni de afaceri şi reprezentanţi ai autorităţilor bihorene. "Pentru noi, clientul este cea mai importantă persoană din bancă. În acest sens, ne-am propus să construim o relaţie profitabilă pe termen lung, oferindu-vă dumneavoastră, clienţilor noştri, produse inovative şi servicii de cea mai bună calitate", a declarat Iannis Kougionas, vicepreşedintele Bancpost, prezent joi la Oradea. Cei prezenţi la întâlnire au avut posibilitatea să afle de la specialiştii companiei informaţii despre cele mai noi produse şi servicii ale Bancopost. Astfel, pentru segmentul de clienţi corporate Bancpost oferă un pachet de produse ce poate fi definit prin conceptul "one stop shop". Pachetul cuprinde atât produse de finanţare, cât şi produse de trezorerie, cash management, trade finance, leasing, depozite, investment banking, internet banking, private banking etc.



Comentarii
Nu există nici un comentariu.