Cea de-a XII-a ediție a evenimentului „Oradea donează o pâine” se va desfășura marți, 17 decembrie, între orele 15.00-17.00, în locațiile fixe cunoscute - Piața Rogerius, Piața Decebal, Oradea Plaza și Bisericuța Nufărul. La acestea se adaugă locația mobilă Bunexim - Velența (Stația de autobus).

 

„În luna aceasta, haideți să facem împreună cel puțin o bucurie celor care au nevoie de ajutorul nostru, pentru a simți cu adevărat spiritul acestor sărbători. O masă de sărbătoare este incompletă fără acest aliment de bază - pâinea - așa că vă așteptăm pe dumneavoastră - copii, cu părinți, cu bunici, învățători sau profesori, tineri, doamne și domni să o aduceți și să o donați din suflet”, este invitația adresată de organizatorii evenimentului.

Proiectul se rezumă la două categorii de oameni: cei care, din puținul lor, doresc să ofere o pâine, aducând-o în punctele de distribuție, și cei care nu își pot permite să-și cumpere o pâine și care, în momentul respectiv, au nevoie de ea.

„Fiindcă iarna s-a instalat cu tot cu bocanci și mănuși, brutăriile și magazinele de unde puteți să o achiziționați sunt mult mai ușor de găsit, datorită căldurii și a mirosului de pâine proaspătă. Așteptăm în punctele noastre de distribuție persoanele care, din motive obiective, nu își pot permite o pâine și pe care o pot lua din cutiile special amplasate în punctele de distribuție din oraș. Noi vom avea grijă ca pâinile care vor rămâne la finalul evenimentului să fie donate unor organizații, asociații sau fundații, dedicate și dăruite în sprijinul persoanelor care au nevoie de ajutor”, punctează Iulia Ursua, voluntară în cadrul proiectului „Oradea donează o pâine”.

Toți cei care doresc să se implice în acest proiect pot duce pâine în punctele de distribuție din oraș anunțate de organizatori. De asemenea, sunt așteptate persoane care doresc să se implice în acest proiect, în calitate de voluntari, pentru că implicarea fiecăruia contează.

Informații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail oradeadoneazaopaine@yahoo.com sau pe pagina de facebook a evenimentului.