Asistenţa socială în lei grei
Direcţia de Muncă, Solidaritate Socială şi Familie Bihor vă informează că, având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 47/1.06.2005 referitoare la unele măsuri care trebuie luate pentru punerea în aplicare a Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei naţionale, cuantumurile prestaţiilor de asistenţă socială care vor fi acordate începând cu 1 iulie 2005 vor fi după cum urmează:
* Alocaţia de stat pentru copii: 23 lei;
* Alocaţia de stat pentru copii nevăzători - 46 lei;
* Alocaţia familială complementară:
32 lei pentru familia cu un copil;
38 lei pentru familia cu doi copii;
43 lei pentru familia cu trei copii;
48 lei pentru familia cu patru şi mai mulţi copii.
* Alocaţia de susţinere pentru familia monoparentală:
48 lei pentru familia cu un copil;
56 lei pentru familia cu doi copii;
64 lei pentru familia cu trei copii;
72 lei pentru familia cu patru şi mai mulţi copii.
* Alocaţia lunară de plasament - 78 lei;
* Alocaţia lunară de plasament pentru copii cu handicap - 117 lei;
* Alocaţia pentru copiii nou-născuţi - 186 lei;
* Alocaţia socială pentru nevăzătorii cu handicap
Grav - 170 lei
Accentuat - 85 lei
* Indemnizaţia pentru plata însoţitorului persoanei nevăzătoare cu handicap grav - 269 lei;
* Indemnizaţia lunară pentru nevăzătorii cu handicap grav care realizează venituri salariale în baza unui contract individual de muncă - 20 lei;
* Ajutorul rambursabil pentru persoane refugiate - 310 lei.
Director executiv,
ec. Anişoara GAL



Comentarii
Nu există nici un comentariu.