Direcţia de Muncă, Solidaritate Socială şi Familie Bihor vă informează că, având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 47/1.06.2005 referitoare la unele măsuri care trebuie luate pentru punerea în aplicare a Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei naţionale, cuantumurile prestaţiilor de asistenţă socială care vor fi acordate începând cu 1 iulie 2005 vor fi după cum urmează: * Alocaţia de stat pentru copii: 23 lei; * Alocaţia de stat pentru copii nevăzători - 46 lei; * Alocaţia familială complementară: 32 lei pentru familia cu un copil; 38 lei pentru familia cu doi copii; 43 lei pentru familia cu trei copii; 48 lei pentru familia cu patru şi mai mulţi copii. * Alocaţia de susţinere pentru familia monoparentală: 48 lei pentru familia cu un copil; 56 lei pentru familia cu doi copii; 64 lei pentru familia cu trei copii; 72 lei pentru familia cu patru şi mai mulţi copii. * Alocaţia lunară de plasament - 78 lei; * Alocaţia lunară de plasament pentru copii cu handicap - 117 lei; * Alocaţia pentru copiii nou-născuţi - 186 lei; * Alocaţia socială pentru nevăzătorii cu handicap Grav - 170 lei Accentuat - 85 lei * Indemnizaţia pentru plata însoţitorului persoanei nevăzătoare cu handicap grav - 269 lei; * Indemnizaţia lunară pentru nevăzătorii cu handicap grav care realizează venituri salariale în baza unui contract individual de muncă - 20 lei; * Ajutorul rambursabil pentru persoane refugiate - 310 lei. Director executiv, ec. Anişoara GAL