Casa de Asigurări de Sănătate Bihor (CAS) anunţă modificarea programului de lucru cu publicul începând de luna aceasta. Potrivit reprezentanţilor CAS, măsura a fost necesară din cauza trecerii activităţii instituţiei pe o nouă aplicaţie informatică, care va veni în sprijinul asiguraţilor cu scopul de a reduce sau elimina timpul de aşteptare la ghişee.

Începând cu data de 6 iulie a.c., CAS Bihor îşi desfăşoară activitatea într-un alt interval orar, diferit de cel precedent. Purtătorul de cuvânt al instituţiei, Oana Giurcă, informează că programul de lucru cu publicul a fost modificat ca urmare a transferului activităţii pe o altă bază electronică. Noua aplicaţie informatică a fost concepută cu scopul de a reduce timpul de aşteptare a asiguraţilor. Astfel, după noul orar, CAS îşi desfăşoară activitatea luni, marţi şi joi, între orele 08.00-13.30, şi mercuri, între 08.00 şi 17.30, în timp ce vinerea personalul este liber. În acelaşi comunicat de presă, CAS Bihor face apel către toate persoanele juridice şi fizice, care au calitatea de angajator ca, începând din 10 iulie a.c., să expedieze, pe adresa de e-mail, declaraţiile lunare (listele a, b şi c), precum şi declaraţiile privind obligaţiile de plată pentru concedii şi indemnizaţii, care nu conţin certificate de concedii medicale până în data de 25 a fiecărei luni. Potrivit reprezentanţilor instituţiei, măsura a fost luată cu acelaşi scop, şi anume, de eliminare sau reducere a timpului de aşteptare a asiguraţilor şi angajatorilor la ghişee. Conform procedurii afişate pe site-ul CAS, angajatorii trebuie doar să transmită fişierele declaraţiilor pe adresa [email protected], iar confirmarea de primire va fi considerată mesajul de preluare cu număr de înregistrare, transmis de aplicaţia informatică. Ulterior confirmării, declaraţiile se depun până la sfârşitul fiecărei luni, la sediul instituţiei. Agenţii economici care nu au sediul social în municipiul Oradea pot transmite prin poştă declaraţiile.