Pasajul Oşorhei va avea o lungime totală de peste 400 de metri - Lucrările avansează
Lucrările de realizare a pasajului suprateran de la ieșirea din Oșorhei spre Aleșd avansează, stadiul lucrărilor ajungând la 75%.
Pasajul va trece pe deasupra sensului giratoriu de la intersecția dintre Centura Oșorhei, drumul spre localitatea Fughiu și DN1.
Potrivit contractului, lucrările, demarate în data de 24 februarie, ar trebui finalizate până în luna octombrie. Până în prezent, au fost finalizate lucrările de structură: forarea piloților, realizarea celor 4 pile intermediare, montarea celor 20 de grinzi, turnarea stratului de beton la nodurile de la grinzi, realizarea sistemului de hidroizolație și amenajarea rampelor de acces.
În continuare, se va lucra la suprastructură, la așternerea celor trei straturi de asfalt, amenajarea sensului giratoriu de sub pasaj, amenajarea drumurilor laterale și montarea sistemului de iluminat și a elementelor de siguranță.
Noul pasaj va avea o lungime totală de 402 metri și o lățime de 10 metri, cu două benzi de circulație.
Proiectul presupune, de asemenea, realizarea unei benzi suplimentare în mijlocul localității Oșorhei, la intersecție cu drumul județean 767E, care pleacă din centrul localității spre Copăcel. Banda suplimentară este pentru viraj la stânga, pentru cei care vin dinspre Aleșd. În plus, vor fi modernizate șase treceri de pietoni din interiorul localității. Acestea vor fi dotate cu iluminare inteligentă, astfel încât, la apropierea pietonilor, intensitatea luminii se va mări.
Pe perioada desfășurării lucrărilor, traficul rutier a fost deviat pe Centura Oșorhei și a fost realizată o bretea de legătură între DN1 și Centura Oșorhei.
Porțiunea de drum de la ieșirea din Oșorhei spre Aleșd este cea mai aglomerată din județul Bihor, cu 24.000 de autovehicule zilnic.
Lucrările sunt executate de asocierea de firme Freyrom (Lider), Integrated Road Solutions S.R.L., Inginerie Drumuri și Poduri S.R.L. și Procons Group.
Valoarea contractului pentru realizarea acestui proiect este de 28.236.923,35 lei, fără TVA. Finanțarea proiectului este asigurată din fonduri europene, prin Programul Regional Nord-Vest 2021 – 2027.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.