Efectul unui parteneriat public-privat
Aproximativ un milion de euro este investiţia, fără ca RA-OTL să plătească. În schimb, după 6 ani, ceea ce se realizează acum va trece în proprietatea RA-OTL.
Enunţul de mai sus se referă la un parteneriat public-privat existent între Regia Autonomă Oradea de Transport Local (RA-OTL) şi firma Communication Media SRL Oradea. Aşa cum avea să ne spună dl ing. Corneliu Lupău, director general al RA-OTL, acest parteneriat public-privat prevede realizarea, în mai multe staţii de aşteptare a mijloacelor de transport în comun de pe raza municipiului Oradea, a unor "peroane acoperite, special amenajate pentru călători, dotate cu panotaj publicitar". Dintre cele 170 de staţii de aşteptare, 80 vor beneficia de o asemenea amenjare, 8 astfel de "peroane" fiind deja realizate.
Lucrarea, conform contractului încheiat între părţi, urmează a se finaliza la 31 ianuarie 2009. "Regula acestui parteneriat public-privat este simplă: timp de 6 ani, a explicat domnul Corneliu Lupău, firma Communication Media va exploata partea de publicitate din staţiile respective, recuperându-se astfel costurile investiţiei, după care amenajările trec în proprietatea RA - OTL".
Comentarii
Nu există nici un comentariu.