Depunerea declaraţiilor de venit - Prin poştă sau direct la administraţiile financiare
Contribuabilii pot trimite în continuare declaraţiile de venit către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) prin poştă cu scrisori recomandate, însă pe propria cheltuială, iar la administraţiile fiscale se vor lua măsuri pentru evitarea aglomeraţiei în cazul depunerii declaraţiilor direct la sediu.
"Urmare a deciziei de a renunţa la sistemul de trimitere/primire prin poştă a declaraţiilor de venit către/de la contribuabilii - persoane fizice, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală precizează că pe toată perioada depunerii Formularului 200 se vor lua toate măsurile necesare pentru evitarea aglomeraţiei în administraţiile financiare", se arată într-un comunicat al ANAF.
Agenţia a anunţat, duminică, renunţarea la sistemul gratuit de trimitere/primire a declaraţiilor de venit prin poştă, contribuabilii urmând să depună declaraţia de venit în mod direct la administraţia financiară de care aparţin. Astfel, ANAF va economisi 5,33 milioane lei.
Totuşi, ANAF precizează că declaraţiile de venit se pot trimite şi prin poştă, dar pe cheltuiala contribuabilului. Astfel ANAF propune două modalităţi pentru obţinerea declaraţiilor de venit aferente anului fiscal 2008: descărcarea de pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală a Formularului 200 prin accesarea portalului www.anaf.ro/Asistenţă contribuabili/Toate formularele, cu explicaţii, sau prezentarea contribuabililor la sediul Administraţiei Financiare, de unde pot obţine gratuit formularele de declaraţii fiscale. După completare, formularele pot fi depuse la registratura Administraţiei Financiare unde contribuabilii au domiciliul sau se trimit prin poştă, cu scrisoare recomandată, pe propia cheltuială. Formularele 200 pot fi depuse în perioada 30 martie - 15 mai.



Comentarii
Nu există nici un comentariu.