Amway, în creştere
Compania de vânzări directe Amway România Marketing S.R.L a înregistrat în anul 2006 o cifră de afaceri de 102,8 milioane RON, cu 50% mai mult faţă de anul precedent.
Pentru Amway controlul calităţii produselor sale este o prioritate - peste 500.000 de teste efectuându-se în fiecare an pentru a asigura calitatea constantă şi siguranţa acestora. În prezent Amway deţine peste 500 de brevete la nivel global. Amway comercializează, în sistem multi-level-marketing, produse pe diverse segmente: „Sănătate” - suplimente alimentare cu conţinut de vitamine şi minerale, produse de uz casnic, produse cosmetice pentru îngrijirea tenului şi machiaj, produse de îngrijire personală , parfumuri , produse pentru igiena orală ; „Îngrijirea Locuinţei”. Produsele sunt fabricate în proporţie de 95% în Statele Unite, iar restul în Irlanda şi Germania. Compania Amway România Marketing S.R.L a intrat pe piaţa românească pe data de 10 noiembrie 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway existente în întreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 600 de produse din diverse game. Amway România este membru fondator al Asociaţiei de Vânzări Directe din România.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.