Zona Metropolitană are atlas business
Zona Metropolitană Oradea se poate lăuda cu un nou produs menit să-i asigure mai multă vizibilitate în faţa mediului de afaceri şi a turiştilor. Atlasul Business al ZMO conţine o serie de hărţi detaliate pentru toată suprafaţa ZMO, dar şi informaţii despre cele mai importante atracţii turistice din Bihor.
Noul Atlas este un produs cartografic, rezultatul a doi ani de muncă a echipei Stiefel. Un ajutor consistent a fost oferit de către Asociaţia ZMO şi Camera de Comerţ şi Industrie Bihor. "Este cel de-al treilea produs al nostru pentru Bihor, dar primul atlas al unei zone metropolitane din România, un proiect mult mai amplu, care cuprinde o hartă a judeţului, una a ZMO şi una a Centrului Oradiei, informaţii despre atracţiile turistice din Bihor, precum şi pagini de promovare a firmelor şi instituţiilor partenere", a declarat Silviu Huplea, directorul general al Stifel Eurocart România. Au fost tipărite 8.000 de exemplare, toate firmele şi instituţiile publice putând primi gratuit un exemplar. Companiile care doresc să primească în plus şi alte exemplare, pentru a-l oferi potenţialilor parteneri de afaceri, vor trebui să plătească, în schimb, pentru fiecare bucată comandată 29 lei. "Deşi ne aflăm într-o perioadă de criză, am reuşit să realizăm acest atlas. La sfârşitul secolului trecut, Bihorul nu avea astfel de produse de promovare. Ar fi bine ca instituţiile publice şi alte organizaţii să colaboreze şi să producă împreună o broşură, nu să ne trezim că avem mai multe produse cu acelaşi subiect. Fără promovare nu poţi să ieşi afară, nu te bagă nimeni în seamă", a declarat Constantin Badea, directorul general al CCI Bihor. Un alt produs pus la dispoziţia mediului de afaceri şi a turiştilor este portalul www.hartaoradea.ro, o hartă interactivă, care oferă posibilitatea căutării unui obiectiv în funcţie de stradă sau denumirea instituţiei.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.