Din situația depunerilor în Reges-Online, reiese că, la nivelul județului Bihor, procentul celor care s-au înrolat în noul sistem este de aproximativ 73%.

Angajatorii au obligaţia de a solicita accesul în Registru până la data de 31 decembrie, dată la care se împlinește termenul limită până la care angajatorii trebuie să se înregistreze în Reges-Online și, totodată, să completeze toate elementele contractelor individuale de muncă active la data accesării Registrului, care nu se regăsesc în sistemul informatic Revisal.

Începând cu 1 ianuarie 2026, aplicația Revisal nu va mai fi disponibilă, toate raportările urmând a se efectua exclusiv prin noua platformă digitală.

„Din data de 1 ianuarie, utilizarea exclusivă a platformei Reges-Online devine obligatorie pentru toți angajatorii!”, anunță reprezentanții ITM Bihor.

Potrivit acestora, actele necesare autorizării accesului la registru unui angajator sunt următoarele:

a) pentru reprezentanţii legali ai angajatorilor înregistraţi la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) autorizarea se realizează automat de către sistem, prin verificarea în RECOM a calităţii solicitantului;

b) pentru angajatorii neînregistrați la ONRC (Oficiu Național Registru Comerțului). Reprezentantul legal trebuie să încarce în portal, semnate digital, doar următoarele documente: Hotărârea judecătorească de înființare sau alt act constitutiv; Certificatul de înregistrare fiscală; Documentul care dovedește calitatea de reprezentant legal a solicitantului(asociație, fundație etc.);

c) pentru împuterniciții angajatorilor cu capital privat. Împuternicitul desemnat trebuie să încarce în portal, semnate digital, doar următoarele documente: Certificatul de înregistrare la ONRC sau certificatul de înregistrare fiscală; Hotărârea judecătorească de înființare sau alt act constitutiv; Împuternicire notarială pentru solicitant sau, după caz, contractul de prestări servicii/actul adițional, care atestă obligația prestatorului, prin reprezentantul său legal, de a crea contul de acces al angajatorului în Registru.

d) pentru împuterniciții angajatorilor cu capital de stat

Împuternicitul desemnat trebuie să încarce în portal, semnate digital, doar următoarele documente: Actul constitutiv; Documentul care atestă calitatea de reprezentant legal; Certificatul de înregistrare fiscală; Împuternicire semnată digital de reprezentantul legal sau împuternicire notarială pentru solicitant.

e) pentru reprezentanții legali și împuterniciții angajatorilor prevăzuți de Legea-cadru nr.153/2017(privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice)

Autorizarea se face prin încărcarea în portal, semnate digital, doar a următoarelor documente: Documentul care atestă calitatea de reprezentant legal; Certificatul de înregistrare fiscală; Actul administrativ (semnat digital de reprezentantul legal) prin care este desemnat împuternicitul.

De menționat că doar documentele enumerate mai sus sunt necesare pentru acordarea accesului în Reges-Online de către ITM-Bihor, prin urmare nu trebuie încărcate și alte documente, pentru a nu îngreuna procedurile de verificare.

Pentru îndrumare privind modalitatea de autentificare dar și pentru sprijin în cunoașterea funcționalităților noului sistem, trebuie să accesați link-ul de mai jos pentru vizualizare tutoriale: https://www.youtube.com/playlist?list=PLpqSMiGqy3ZFAijRX02yGo59sE9aNZf1o

Informaţii și indicații utile angajatorilor puse la dispoziţie de Inspecţia Muncii se regăsesc la adresele: https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/ghid-utilizare-aplicatie/;    

https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez-angajator/.

Pagina de test a aplicației: reges.dev.inspectiamuncii.org