Şi de pe drumurile judeţene se circulă spre Europa
Consilierii judeţeni au aprobat studiile de fezabilitate pentru reabilitarea a patru drumuri judeţene. Este vorba despre DJ 191F Marghita-Buduslău-Otomani, cu o lungime de 15,680 km, DJ 764 Beiuş-Roşia-intersecţia cu DJ 764D, DJ 764D Bratca-Damiş-intersecţia cu DJ 764, precum şi DJ 767A Sâniob-Săcueni. Valoarea totală a lucrărilor este estimată la 68.963.004 lei.
Cu toate că drumul judeţean dintre Marghita, Buduslău şi Otomani, care face legătură cu DN 19 Oradea-Satu Mare, este modernizat, acesta trebuie reabilitat, deoarece sistemul rutier existent prezintă numeroase degradări (burduşiri, exfolieri ale covorului asfaltic existent, fisuri, crăpături, denivelări etc). Mai mult, pe o mare parte din traseu lucrările de colectare şi evacuare a apelor pluviale sunt parţial colmatate, iar pe unele porţiuni apa bălteşte pe platforma drumului. Potrivit documentaţiei tehnico-economice, reabilitarea acestui drum, în lungime de 15,680 km, ar costa 21,3 milioane lei din bugetul judeţului. Al doilea drum avut în vizor de CJ Bihor este cel care face legătura între Sâniob şi Săcueni, pe o lungime de 5,180 km, de la Sâniob până la Sânnicolau de Munte. Acest drum prezintă numeroase degradări atât în stratul de fundaţie, cât şi în straturile îmbrăcăminţii din piatră (gropi, denivelări). Lucrările pentru modernizarea drumului sunt estimate la 6,3 milioane lei. În şedinţa CJ Bihor de la sfârşitul săptămânii trecute, a fost aprobat studiul de fezabilitate pentru modernizarea drumurilor judeţene Beiuş-Roşia şi Bratca-Damiş. Obiectul proiectului îl reprezintă tronsonul de la intrarea în localitatea Roşia până la ramificaţia spre Damiş, pe o lungime de 10,394 km, respectiv tronsonul de la ieşirea din localitatea Bratca până la ramificaţia spre Roşia, pe o lungime de 18,480 km. Ambele drumuri judeţene prezintă numeroase degradări, modernizarea lor costând bugetul judeţean nu mai puţin de 41,32 milioane lei.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.