Până la finele lunii noiembrie, reprezentanţii antreprenorului lucrărilor la al doilea pod de pe Crişul Repede, din zona Densusianu, dau asigurări că se va finaliza şi această construcţie care va permite circulaţia rutieră la patru benzi.

În octombrie 2011, la data inaugurării noului pod peste Criş, pe traseul drumului de centură, reprezentanţii statului promiteau că, în scurt timp, podul vechi, paralel, va intra şi el în reabilitare. De atunci, au trecut peste trei ani, în care vechea construcţie a fost decopertată, apoi abandonată şi lăsată să se degradeze, doar ierburile mai ieşeau de sub vechiul asfalt. Iniţial, construcţia a fost încredinţată firmei Selina, lucrările fiind oprite pentru expertizarea construcţiei. Abia în acest an, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale Române a dat ordin de reîncepere a lucrărilor de reabilitare. Noul constructor este Dacia Faber, din Cluj, iar valoarea lucrării se ridică la 4.351793,06 lei, cu TVA. Termenul de execuţie este noiembrie 2015. Potrivit proiectului, Podul Densusianu va avea o lungime 180 m, lăţime 10,87 m inclusiv trotuar şi o bandă pe sens. Vineri, muncitorii se fereau de soarele dogoritor şi s-au adăpostit sub tablier, unde oricum aveau de lucru. Iniţial s-au relocat toate conductele de utiltăţi, apă, menajer, gaz şi reţelele de electricitate. "S-a construit o estacadă metalică între cele două poduri acolo unde au fost concentrate toate reţelele", ne-a precizat Nicolae Porfire, maistru. Acesta a precizat că se păstrează vechiul tablier din grinzi postdimensionate, cu patru deschideri, a câte 30 de metri fiecare. În schimb, toate aceste tronsoane vor fi ridicate, între 10 şi 40 de cm. "Se va ridica tablierul cu ajutorul a opt piese hidraulice", a mai adăugat maistrul. Apoi se va trece la partea de suprabetonare, urmând să se toarne placa de beton, izolaţia şi mixtura asfaltică.