Hanoracele, puloverele, cizmele, mănuşile sau fularele pot fi achiziţionate, începând de azi, la preţuri promoţionale. În perioada 15 ianuarie - 15 aprilie 2009, magazinele de profil oferă reduceri de până la 70% la mărfurile destinate sezonului rece. Aşadar, pe Corso şi nu numai a început "bătălia preţurilor mici", clienţii fiind atraşi prin afişele cu noile preţuri fără concurenţă.

Începând de azi şi până în data de 15 aprilie, orădenii se vor putea bucura de preţuri minimale la produsele de toamnă-iarnă, nealimentare, care sunt comercializate sezonier. Potrivit reglementărilor, comerciantul îşi stabileşte perioada de reduceri, în funcţie de necesităţile pe care le are, de la o zi până la 45 de zile calendaristice, cu condiţia să se respecte intervalul stabilit de lege. Din această categorie fac parte confecţiile, blănurile, produsele din piele, galanterie, tricotaje, ţesături, încălţăminte, cosmetice etc. Produsele comercializate la un preţ redus în această perioadă sunt achitate furnizorului de către comerciant cu cel puţin 30 de zile înaintea perioadei de soldare. Pentru a putea opera aceste reduceri, operatorii economici au fost obligaţi să notifice la Primăria municipiului Oradea perioada în care efectuează vânzările de soldare cu cel puţin 15 zile înaintea începerii sezonului cu reduceri. Pentru sezonul de reduceri din această perioadă au făcut notificări de soldare zece agenţi economici. Aceeaşi lege indică faptul că este interzis să se anunţe o vânzare de soldare în alte cazuri şi condiţii decât cele prevăzute în actele normative, comerciantul având obligaţia să anunţe reducerea de preţ prin raportarea la preţul de referinţă reprezentând cel mai scăzut preţ practicat în perioada ultimelor 30 de zile înaintea aplicării preţului redus. Preţul redus afişat de către magazinele de profil este inferior preţului anterior şi trebuie afişat lizibil, vizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupă de produse. Şi pentru ca marile reduceri din această perioadă să nu treacă neobservate, comercianţii atrag atenţia consumatorilor asupra preţurilor scăzute prin afişarea posterelor cu noile costuri alături de cele vechi, barate. De asemenea semnalările "preţ nou", "preţ vechi" sau menţionarea procentului de reducere din vechiul cost al produsului sunt obligatorii, iar nerespectarea prevederilor se sancţionează cu amenzi cuprinse între 2.000 de lei, respectiv 10.000 de lei.