România - brandul de ţară, în dezbatere la Universitatea AGORA
Vineri, 12 iunie, începând cu ora 10.00, la Universitatea AGORA, din Oradea, are loc seminarul cu tema "România - brandul de ţară". La eveniment au fost invitaţi oameni de afaceri şi personalităţi din mediul politic şi administrativ, dar şi cadre universitare şi studenţi interesaţi să participe la un seminar care abordează o asemenea problemă. Moderatorul seminarului va fi profesorul Sasha Strauss de la Universitatea din California, Los Angeles (UCLA). Specialist în strategii de branding global, conferenţiar la cele mai importante şcoli de business din SUA, profesorul american este şi realizator al mai multor programe de branding global pentru firme de renume mondial precum: IBM, Microsoft, Adobe, Yahoo, eBay etc. Preocupată de îmbunătăţirea imaginii României şi a românilor din lume, conducerea Universităţii AGORA vine în întâmpinarea mediilor de afaceri, administrativ şi politic cu o mai bună înţelegere a problemei de branding naţional.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.