După ce executivul şi-a creat pe bani publici o imagine dintre cele mai favorabile în rândul contribuabililor orădeni, acum conducerea Primăriei Oradea şi-a găsit o nouă ţintă a campaniei de propagandă: viitorii plătitori de taxe şi impozite. După ce, mai bine de un an, orădenii a fost intoxicaţi, tot la două săptămâni, cu marile realizări ale funcţionarilor publici din cadrul Primăriei Oradea, fără însă prea mare succes, conducerea executivulul s-a gândit că, pentru a-şi asigura succesul dorit, trebuie să demareze din timp activitatea de "spălare a creierilor" viitorilor votanţi şi cotizanţi la bugetul public. Aşa că, pentru a le câştiga încă de mici bunăvoinţa, conducerea PMO a propus, ca din bani publici, să se editeze o revistă pentru copii. O revistă trimestrială menită să găzduiască în paginile ei "o mai eficientă promovare" a activităţilor organizate de municipalitate, "ca atare se impune realizarea unor materiale promoţionale". Totodată, pentru a-şi atinge scopul şi a-i face pe consilieri să voteze propunerea de înfiinţare şi editare a Revistei "Farmecul copiilor", primarul Petru Filip le-a promis aleşilor orădeni că toate costurile pe care le implică o astfel de activitate vor fi simţitor reduse, acum când Primăria Oradea şi-a încropit o mică tipografie. Mai mult, Filip i-a liniştit pe aleşi, oferindu-le în schimbul votului chiar promisiunea că şi cărţile lor vor putea fi editate la această linie de tipărit. "De curând am achiziţionat o linie de tipărit şi legat. Doar hârtia ne va costa pentru revistă. Chiar dumneavostră veţi putea tipări aici cărţi", a fost mesajul transmis de primar consilierului PRM, Mihai Drecin, profesor universitar care are o importantă activitate publicistică şi care a încercat să semnaleze lipsa de oportunitate a editării unei astfel de reviste. "Nu văd rostul unor reviste pentru copii, pe care nu le citeşte nimeni", a fost de părere Mihai Drecin. Mai mult, chiar şi consilierul PD şi-a exprimat temerea că noua revistă pentru copii ar putea avea soarta Ziarului Primăriei, ziar editat pe bani publici şi care cu greu ajunge la cei care finanţează editarea lui. "Farmecul copiilor" ar urma să fie editată trimestrial, într-un tiraj de 1.000 de exemplare, cu un număr de 50 pagini color, atât în limba română, cât şi în limba maghiară. În ceea ce priveşte costurile, iniţiatorii proiectului nu şi-au făcut niciun calcul. Oricum, banii sunt alocaţi de la bugetul local şi nu din propriile buzunare. Astfel, pentru editarea Ziarului Primăriei Oradea se cheltuiesc într-un an 300.000 lei, iar acum alţi 270.000 lei au fost investiţi în linia de tipărire şi editare.