Asta-i politica firmei: "Sper ca rândurile de faţă să fie citite de dvs. şi tare mi-ar plăcea ca nedumerirea mea să-şi găsească o soluţionare. Sâmbătă, 29 noiembrie 2003, mi-a fost dat să trăiesc un moment pe care n-am crezut că-l voi trăi vreodată sau cel puţin în Oradea (ca să nu merg mai departe, peste graniţele ţării). Fiind şi ziua de naştere a soţului, am decis să mergem la METRO să facem cumpărături. Eu locuiesc în Rogerius, găsesc absolut tot ce am nevoie la magazinele din jur, METRO fiind departe, nu mi-am dorit să merg până acum. Din centru am luat un taxi şi în jurul orei 13.00 am ajuns la METRO. Soţul a stat la rând pentru a ne face o legitimaţie de intrare. Acum e momentul să specific: noi nu avem firmă, am avut, dar am desfiinţat-o. Aşa că am avut neplăcuta surpriză să ni se spună că ne trebuie codul fiscal al firmei. Ca atare, ne-am întors acasă, toţi necăjiţi, inclusiv copilul, care nu înţelegea cum de nu ne-au lăsat să intrăm. Ceea ce ni s-a întâmplat, din păcate, vom ţine minte multă vreme... Sunt foarte nedumerită: eu, ca simplu cetăţean român nu pot să intru într-un magazin, chiar dacă aici se vinde en-gross? Am colegi care s-au oferit să-mi împrumute legitimaţiile lor, dar dacă nu ar fi această posibilitate, pentru mine acest magazin ar fi o himeră? Şi uite aşa, de la situatii asemănătoare, ia naştere expresia: era mai bine pe vremea lui Ceauşescu... Simt că m-am descărcat puţin, chiar dacă, poate, acesta-i adevărul: la METRO au acces numai firmele." ...Astfel îşi începe rândurile, trimise prin mail, doamna Mia Crişan, din Oradea. După cum bine a intuit cititoarea noastră, în reţeaua Metro, pentru cumpărături, au acces numai firmele, aceasta este politica practicată de Metro Cash & Carry, şi nu doar în Oradea sau la nivelul ţării noastre, ci în toate ţările învecinate. Cu părere de rău spunem acest lucru, am fi dorit să-i întindem o mână de ajutor doamnei în cauză, dar nu este posibil. Metro eliberează legitimaţii doar persoanelor juridice, respectiv persoanelor fizice autorizate. "Ţinem să precizăm că nu există legitimaţii de o zi. De asemenea, că persoanele juridice nu pot împrumuta legitimaţiile! Singura soluţie pentru ca persoana care vi s-a adresat cu această reclamaţie să poată deveni client Metro este să solicite unei persoane juridice să o treacă pe firma respectivă" - ne-a declarat telefonic d-ra Andreea Biro, şef Departament intrare clienţi din cadrul Metro Cash & Carry. Dată fiind situaţia, nu trebuie să vă necăjiţi, nici să faceţi comparaţii cu ceea ce a fost înainte de 1989, când nu aveam prea multe magazine în jur şi, mai ales, prea multe de cumpărat... Soluţia problemei v-a oferit-o, din partea firmei, şeful Departamentului intrare clienţi. Apelaţi la cei care au deja legitimaţii ca persoane juridice, suntem siguri că nu vă vor refuza.