Unii clienţi ai Regiei Autonome Apă-Canal Oradea sunt nemulţumiţi de faptul că unitatea nu trimite facturile prin poştă. Ludovic Sălniceanu, consumator casnic din Oradea, ne-a spus: "Am fost operat la inimă şi sunt nemulţumit de faptul că trebuie să merg la caseria regiei şi să stau la coadă pentru a primi factura. De ce nu se trimite factura prin poştă, cum a început să procedeze Secţia de Termoficare - Electrocentrale Oradea? Timp de 30 de zile nu au timp să o facă? Trebuie să ne deplasăm de două ori, când ridicăm factura şi când o achităm." RA Apă-Canal invită consumatorii să-şi ridice factura de la caseria unităţii de pe strada Duiliu Zamfirescu, nr.3. Achitarea facturii se va face până la 30 iulie a.c. Cei care nu vor achita datoria până la această dată, vor avea de plătit penalităţi. De asemenea, regia îşi rezervă dreptul ca în cazul nerespectării obligaţiilor de mai sus, conform contractului, să sisteze prestaţiile către beneficiari. De la Compartimentul Reclamaţii al regiei ni s-a comunicat: "Ridicarea facturilor de către consumatorii este o obligaţie stipulată în contractul încheiat între cele două părţi. Clienţii pot intra în posesia facturii şi în momentul în care fac plata cheltuielilor. Termenul de achitare este de 30 de zile. În această perioadă, clienţii au suficient timp pentru a se prezenta la casierie. Până la ora actuală, majoritatea consumatorilor s-au prezentat să-şi ridice factura."