După ce, în prealabil, s-au efectuat lucrări pregătitoare, marţi a demarat operaţiunea de turnare a betonului pentru radierul Pilei 1 de la noul pod rutier din zona Sovata. Radierul, un element cheie al lucrării, a înghiţit 200 mc tone beton şi 16 tone de oţel.

În prima etapă, s-a realizat incinta etanşă din palplanşe metalice care să permită execuţia radierului. Astfel, pentru început s-a escavat această incintă, s-au făcut testele pe coloanele forate, apoi s-a armat radierul şi s-a montat cofrajul. Marţi a demarat operaţiunea de turnare a betonului la radierul Pilei 1. Radierul acesteia este unul dintre elementele cheie ale lucrării, datorită dimensiunilor sale (un volum de 200 mc tone beton) şi a armării foarte consistente (16 tone de oţel), cât şi a geometriei complexe şi a adâncimii mari de fundare prevăzute în proiect (-4 m faţă de cota albiei Crişului Repede şi -8 m faţă de cota apei).