Carrefour România a lansat ieri, în toate hypermarketurile sale, cea de-a doua Filieră a Calităţii, după cea de porc, din martie 2008, de această dată, ca răspuns la creşterea riscurilor din industria alimentară în ceea ce priveşte păstrăvul proaspăt.


Scopul Filierei Calităţii Carrefour este astfel să ofere produse sănătoase clienţilor Carrefour, să fidelizeze consumatorii, dar şi să încurajeze dezvoltarea producătorilor români, care valorizează patrimoniul natural românesc. Partenerul Carrefour în respectarea calităţii pentru producţia de păstrăv proaspăt este Romavet, companie românească ce a adoptat un sistem de creştere al peştelui ce respectă normele europene şi asigură păstrăvului condiţii identice mediului natural. Carrefour România este un partener solid şi de încredere pentru furnizorii români. Mărturie stau produsele alimentare proaspete, care sunt de producţie română în marea lor majoritate: peste 80% din vânzările pe aceste categorii, precum şi sutele de producători români care au crescut odată cu noi, încă din 2001, de la intrarea în România a Grupului.