2.860 de persoane au participat miercuri, 27 mai, la Târgul de Cariere Digital Oradea, eveniment de recrutare și employer branding desfășurat exclusiv online. Acesta a fost organizat ca o premieră și soluție alternativă la evenimentele organizate offline, până în prezent, de către Târgul de Cariere.

„Digitalizarea evenimentului a permis vizitarea virtuală a standurilor companiilor angajatoare și interacțiunea directă cu cei 31 de reprezentanți aflați online, aplicări în timp real la posturile disponibile, precum și participarea la webinarii și prezentări live”, afirmă Stanca Potra, PR Manager Târgul de Cariere.

Potrivit acesteia, la eveniment au participat 2860 de persoane și a fost înregistrat un număr de 181 aplicări directe la joburi.

Printre companiile care au recrutat la Târgul de Cariere Digital Oradea cele mai solicitate au fost: Bosch Engineering Group, Marvicon, Plexus și Work in Austria. Unele companii au recrutat și pentru străinătate sau pentru alte județe din țară, oferind relocare în pachetul de angajare.

Evenimentul a fost difuzat pe platforma Târguldecariere.ro, în pagina evenimentului dedicat celor care își caută un loc de muncă în Oradea (www.targuldecariere.ro/oradea), dar și pe canalele de social media, construind o experiență virtuală complexă, de la oportunități de recrutare online, până la prezentări interactive, webinarii și interviuri live cu reprezentanți ai companiilor.

Târgul de Cariere Digital Oradea a cuprins și o serie de prezentări și discuții live cu invitați, recrutori sau experți pe piața locurilor de muncă. Printre speakerii prezenți la Târgul de Cariere Digital Oradea s-au numărat: Mihai Jurcă, director executiv Visit Oradea, Ronald Borsi, co-fondator Solver și Sorina Bradea, Managing Partner RoMarketing și Thomas România.

Târgul de Cariere reprezintă cea mai mare și complexă rețea de evenimente de recrutare din România, cu evenimente desfășurate în Cluj-Napoca, Iași, Oradea, Târgu Mureș, Sibiu și Brașov, de două ori pe an (primăvara și toamna).