Noi promisiuni pentru DN 76 - Lucrări efective din 1 aprilie
Conducerea Consiliului Judeţean Bihor a avut o nouă întâlnire cu reprezentanţii antreprenorului general al lucrării de modernizare a DN 76, după ce la ultima dare de seamă s-au constatat mari întârzieri în finalizarea proiectului.
La întâlnirea cu preşedintele CJ Bihor, Cornel Popa a venit ing. Aurel Sraer, general manager CCCF Drumuri Poduri Timişoara. "Tronsonul de DN 76 pe care compania noastră efectuează lucrările în judeţul Bihor este de aproximativ 50 km. S-au atacat lucrările de executare a benzii a treia după Răbăgani spre Beiuş şi începe execuţia de lucrări la cele patru poduri şi la lucrările de casetare, rigole, canalizări, trotuare. Săptămâna viitoare vor fi demarate lucrările, din Sânmartin spre Băile Felix, urmând a fi finalizate în 15 iunie. Suplimentăm baza de producţie cu o staţie de betoane şi cu una de asfalt, în Ceica, pe lângă cea existentă în Palota", a declarat Aurel Sraer. Acesta a aminitit faptul că, pe întreg tronsonul au apărut zone de instabilitate a terenului şi de aceea vor fi necesare lucrări de anvergură. General managerul CCCF Drumuri Poduri Timişoara şi-a luat angajamentul că "la final de an tronsonul să fie executat în întregime". Valoarea lucrărilor - 163 milioane lei. Reprezentantul firmei Construct Mod Oradea, Ovidiu Moldovan care efectueză lucrări la porţiunile Drumului Naţional 76 de pe raza judeţului Bihor, a precizat că prin ordinul ministrului Transporturilor nu se pot efectua lucrări la carosabil până la 1 aprilie, de aceea s-a început doar lucrările la zidurile de sprijin. "De luni, vom deschide încă trei puncte de lucru pentru aceste lucrări. Pe raza judeţului Bihor, tronsonul nostru este de 19,67 km, de la Lunca până la limita cu judeţul Arad. Lucrările la aliniament vor fi terminate anul acesta", a precizat Ovidiu Moldovan. Ieri, s-au finalizat lucrările arheologice de săpături pe trei sectoare de drum. A fost finalizată tăierea arborilor de pe aliniament pe sectorul de la km 124 la km 133 şi se continuă extragerea rădăcinilor pe porţiunea km 102- km 121. "Până la 1 aprilie, când se permit lucrările la carosabil, vom efectua lucrări pentru organizarea şantierului - realizarea platformelor betonate şi a fundaţiilor pentru staţia de betoane şi asfalt, amenajarea spaţiilor de depozitare a materialelor şi agregatelor. Proiectul de relocare a utilităţilor a fost trimis consultantului şi aşteptăm aprobarea sa. Preconizăm ca în jurul datei de 20 martie să începem efectiv lucrările de relocare a utilităţilor în Ştei, pentru ca de la 1 aprilie să putem începe lucrările la carosabil. Tronsonul nostru este de aproximativ 29 km, valoarea contractului fiind de 100 milioane lei. Termenul de finalizare este septembrie 2015", a subliniat Claudiu Frangulea, reprezentantul VV Azvi.
Sa nu credeti absolut nimic din ce spune "manager genara SRAER AUREL". NUMAI minciuni. Cautati pe net la Tribunal Bucuresti dosarul 19310/3/2013 sa vedeti situatia firmei SCT SA Bucuresti la care este director general acelasi SRAER AUREL sau la SCCF Iasi (cei ce lucreaza la centura Sucevei, si apoi mai sperati sa se termine la pastele cailor. TEPARI sunt toate aceste firme in spatele lor fiind HORIA SIMU SCHIOPU - asazisul "patron CUPROM"