Clădirea staţiei CFR din Băile Felix a fost reparată din temelii. Fiind în patrimoniul privat al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, lucrarea a fost finanţată în întregime din resursele proprii ale companiei. Noua înfăţişare a staţiei nu este întâmplătoare, Compania CFR SA pregătindu-se să reia traficul feroviar de călători între Oradea şi Băile Felix.

"Având în vedere faptul că staţiunea Băile Felix se bucură de renume internaţional, asigurând servicii turistice şi de tratament pe tot parcursul anului, începând cu anul 2002, CNCF CFR SA prin SRCF Cluj a început demersurile pentru realizarea unor lucrări de reabilitare şi modernizare a clădirii", ne-a declarat purtătorul de cuvânt al Companiei, Oana Brânzan.
Lăsată în paragină ani la rândul, odată cu sistarea circulaţiei trenurilor pe ruta Oradea - Beiuş - Vaşcău, clădirea s-a degradat treptat, cel mai afectat fiind etajul superior din cauza infiltraţiilor de apă. În anul 2007, prin procedura de licitaţie publică deschisă, Regionala CFR Cluj încheie cu SC Abed Nego SRL Oradea un contract pentru execuţia lucrărilor la obiectivul "Extindere clădire exploatare staţia CF Felix", cu o durată de execuţie de 12 luni calendaristice. Deşi am solicitat Companiei Naţionale CFR SA să ne comunice valoarea contractului atribuit prin licitaţie şi costurile finale de execuţie, biroul de presă al CFR SA s-a mulţumit să ne comunice doar că lucrarea a fost finanţată "prin programul de investiţii din surse proprii ale CNCF CFR SA". Conform proiectului tehnic elaborat de SC Proiect CF SA Bucureşti - Agenţia Cluj, la clădire s-a reparat în întregime acoperişul, după ce etajul superior a fost mansardat şi compartimentat. Aici există în prezent mai multe camere de protocol, dotate cu tot necesarul pentru cazarea mai multor persoane, o sală de şedinţe şi grup sanitar. La etaj a fost amenajat un cabinet medical, iar întregul parter a fost recompartimentat, fiind prevăzut cu birouri pentru agenţia de voiaj, pentru şeful de staţie, un altul pentru administraţie, precum şi un spaţiu pentru magazie de mărfuri. Tencuielile interioare şi exterioare au fost refăcute, iar instalaţiile de apă şi canalizare din clădire au fost înlocuite în totalitate. În ce priveşte data de la care trenurile de călători vor fluiera din nou în staţia CFR din Băile Felix, biroul de presă al companiei nu a putut furniza informaţii exacte. "Compania CFR SA a transmis, pentru avizare şi aprobare, reprezentanţilor Autorităţii Feroviare Române (AFER) regulamentul de exploatare pentru circulaţia materialului rulant pe distanţa Oradea Est - Băile Felix. Astfel, circulaţia trenurilor pe această rută va fi reluată după ce compania noastră va primi avizul favorabil de la AFER", ne-a transmis purtătorul de cuvânt Oana Brânzan.

Cât priveşte reluarea circulaţiei feroviare pe întregul traseu Oradea - Beiuş - Vaşcău, speranţele sunt infime. Calea ferată a devenit impracticabilă pe câţiva kilometri din cauza alunecărilor de teren în zona Ceica. "Pentru refacerea liniilor este nevoie de sume mari de bani, iar situaţia actuală a Companiei CFR nu cred că permite astfel de investiţii", ne-a declarat vicepreşedintele Sindicatului L. 4 CFR Oradea, Ioan Marfici.