Hotel Ramada, gata să-şi primească oaspeţii
Oradea şi-a îmbogăţit zestrea hotelieră cu încă un obiectiv, Hotel Ramada. Chiar dacă funcţionează deocamdată în regim „soft opening", putând primi şi caza clienţi, la anumite facilităţi încă se lucrează, urmând ca marea deschidere să aibă loc în septembrie, „într-un cadru fastuos", după cum a declarat ieri Roman Kofler, directorul general al Ramada Oradea.
„În urmă cu nouă luni am fost contactat de compania ABA Turism, cea care a investit în acest hotel, pentru a prelua deschiderea acestui obiectiv. Am revenit cu plăcere în România, unde am deschis Hotel Ramada Sibiu, pe care l-am şi condus doi ani de altfel, şi vă asigur că acest hotel, al optulea din lanţul Ramada în România, va satisface toate aşteptările clienţilor noştri" a spus directorul general de origine austriacă.
„Hotelul Ramada este operaţional şi activ, primind certificarea de patru stele internaţionale. Fiind proiectat în direcţia segmentului business, oferă toate facilităţile, la înalt nivel, în acest sector" a spus Nadia Ionescu, directoarea de vânzări şi marketing a hotelului.
Unitatea, apreciată ca „singura de brand internaţional din Oradea", dispune de 130 de camere, din care trei apartamente de aproape 80 de metri pătraţi, şase camere superioare, 13 clasa business restul fiind standard de două locuri. Va fi deservit de două restaurante, Syrah şi The Hub, unul dintre ele venind cu o ofertă exotică unică în peisajul local. La meniul restaurantului Syrah se lucrează de aproape două luni şi directorul general apreciază că va fi deschis în maximum două săptămâni. A fost adus şi un maestru bucătar indonezian, Chef Hendra activând de-a lungul timpului la hoteluri de prestigiu precum Ritz Charlton Dubai. În acest moment echipa culinară „experimentează, inventează, se reinventează şi decide după lungi deliberări" ce anume va intra în meniul Syrah.
Hotelul dispune de cinci săli de conferinţe dotate logistic la standardele mileniului trei, iar la etajul şapte este în curs de amenajare o sală de fitness cu vedere panoramică, la care accesul clienţilor va fi gratuit. Preţul unei camere standard este de 70 de euro cu toate taxele incluse, apartamentele ajungând până la 160 de euro. Investiţia realizată de ABA Turism se ridică la 10 milioane de euro, acţionarii apreciind că o vor amortiza în 10 ani.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.