Gustul dulce al succesului de piaţă
Ieri, şi-a deschis porţile, la Koln, tradiţionala expoziţie International Sweets and Biscuits Fair (ISM), cel mai important şi cel mai mare târg de dulciuri din lume, care va reuni în acest an, la cea de-a 37-a ediţie, un număr record de participanţi, invitaţi şi vizitatori.
Timp de patru zile, peste 1600 de companii din 70 de ţări îşi vor etala cele mai noi şi delicioase produse, iar reprezentanţii lor vor avea ocazia să discute noile trenduri care să satisfacă pretenţiile consumatorilor prin noi idei, creaţii şi concepte. După succesul înregistrat la ediţiile precedente, Compania European Food se anunţă ca unul din producătorii de marcă la ediţia din acest an a ISM, unde va expune într-un stand propriu întreaga gamă de dulciuri şi produse alimentare care au consacrat-o în poziţia de lider pe piaţa românească, dar şi ca unul dintre importanţii jucători pe pieţele emergente. "Participăm şi în acest an la târg din dorinţa de a ne face mai bine cunoscuţi, convinşi fiind că reţeta succesului nostru de piaţă pe care am brevetat-o în România este valabilă oriunde în lume. Nu întâmplător, produsele noastre sunt tot mai solicitate la export, iar primele evaluări din acest an ne indică deja o creştere de peste 20% a volumului de afaceri faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", ne-a declarat, ieri, Ioan Micula, preşedintele European Food, înainte de a se îmbarca în cursa de Koln.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.