Pentru prima data în Italia, toate expoziţiile de produse şi tehnologie alimentară care sunt organizate în diferite zone ale lumii s-au reunit, în perioada 5-8 mai, într-un singur loc, la Milano, sub genericul "Tuttofood 2007", pentru a prezenta cea mai mare diversitate de produse de pe piaţa mondiala a alimentelor. Manifestarea s-a desfăşurat în noul centru de expoziţii Fiera Milano, unul dintre cele mai moderne şi mari centre din Europa, care este construit pe o suprafaţă de 370.000 mp şi dispune de 20 de săli de conferinţe, 74 săli multifuncţionale, 84 restaurante, 13 recepţii şi peste 20.000 de locuri de parcare. Expoziţia a fost organizată în mai multe sectoare distincte: dulciuri, băuturi răcoritoare şi alcoolice, produse biologice, produse de panificaţie, cereale şi derivate, cafea, produse lactate, delicatese şi specialităţi internaţionale, produse din carne, uleiuri şi grăsimi vegetale, paste făinoase, produse semipreparate, materii prime, oferind posibilitatea celor peste 400 de expozanţi din toată lumea să-şi prezinte produsele zecilor de mii de vizitatori care au vizitat standurile. România a fost reprezentată la "Tuttofood 2007" doar de şapte firme, dintre care Compania European Food s-a remarcat prin standul personalizat şi cea mai diversificată gama de produse, de la bere, sucuri, apă, dulciuri, sosuri, băuturi alcoolice, la noile produse premium: napolitanele vieneze, foarte apreciate de către vizitatori. "Expoziţia s-a dovedit a fi un real succes, concretizat în numeroase contracte cu cele mai mari nume din domeniul hypermarket-urilor europene, cât şi cu importatori din Italia, dar şi din alte ţări comunitare, asiatice şi nord-americane. De altfel, produsele Companiei European Food sunt deja prezente în magazinele italiene, prin intermediul mai multor firme de distribuţie, iar piaţa italiană este deja un consumator fidel al berii Burger, la fel ca pieţele din Grecia şi Spania, unde vânzările noastre de bere au atins cifre record", ne-a declarat Ioan Micula, preşedintele European Food.