Cam RAR Ecologic Service
Cu toate că sesizările curg lanţ la Primăria Oradea în ce priveşte modul în care firma RER îşi onorează contractul privind serviciul de salubrizare menajeră, administraţia locală nu a aplicat nicio sancţiune operatorului de salubritate.
Începând cu 1 aprilie a.c., RER a preluat întreaga activitate de salubrizare menajeră a oraşului. Povara care şi-a luat-o pe umeri s-a dovedit mult prea grea, iar reclamaţiile orădenilor au început să curgă lanţ la Primărie. În plus, modul de ridicare a gunoiului în timpul zilei a ridicat o problemă de estetică: în zilele de colectare orădenii de la case îşi scot în stradă, pe trotuare, cele două-trei tomberoane, care rămân acolo întreaga zi. Astfel, pietonii sunt nevoiţi, în unele cazuri, să facă slalom printre gunoaiele în putrefacţie, ca să nu mai vorbim despre mirosul insuportabil. O astfel de imagine, într-un oraş cu pretenţii europene este greu de acceptat, în special de către turiştii străini. La Direcţia Tehnică au fost înregistrate, în ultimele două luni, 55 de reclamaţii. Cele mai multe sesizări au venit de pe strada Dobrogei. În fiecare săptămână, cel puţin un riveran reclamă faptul că muncitorii RER "uită" să ridice gunoiul. "Încă nu s-a stabilit o concordanţă între cei de la RER şi orădeni. Cele mai multe sesizări sunt legate de faptul că gunoierii nu vin să ridice gunoiul în ziua stabilită pentru această activitate", ne-a declarat Mircea Stejerean, inspector în cadrul Direcţiei Tehnice.
Orădenii nemulţumiţi în continuare de modul în care RER se achită de obligaţiile asumate pot face sesizări la numărul de telefon al PMO - 0259/437.000, interior 209 sau la numărul de telefon al RER - 0259/433.044.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.