De ceva vreme, orădenii care își încarcă abonamentele de transport OTL sunt înștiințați, printr-un mesaj, trimis direct pe telefonul mobil, de către societatea locală de transport în comun, cu privire la data exactă la care le expiră abonamentele de călătorie.

 

„Vă amintim că abonamentul dvs. de transport OTL expiră la data de 11.01.2018. Călătorie plăcută!”, este mesajul scurt, primit, zilele trecute, de orădeanca L.I.N. Femeia circulă în fiecare zi cu mijloacele de transport în comun, motiv pentru care cardul de călătorie a devenit pentru aceasta o necesitate și o variantă mai puțin costisitoare decât biletele cumpărate zilnic de la chioșc.

„Deocamdată, acest sistem se află în fază de implementare, motiv pentru care mai pot să apară erori. De exemplu, sunt persoane care și-au prelungit cardul de călătorie, și totuși au primit acest mesaj pe telefon. Atâta timp cât și-au prelungit abonamentul, nu trebuie să se sperie”, spune Romeo Nica, directorul economic al OTL. În cazul în care acest lucru se întâmplă, există diferite alte pârghii prin care publicul călător poate verifica data expirării cardului de călătorie, una dintre acestea fiind prin intermediul validatorului din mijlocul de transport.

„Luna trecută, am avut o eroare de soft. Mesajul a fost trimis oamenilor în stil american, începând cu luna, ziua, anul, iar lumea n-a înțeles nimic. Aceste erori au fost corectate imediat, iar acum funcționează foarte bine”, a mai spus interlocutorul nostru.

Nica a menționat că, aproximativ 1.200 de mesaje sunt trimise, într-o zi, indiferent de rețea, costurile fiind suportate de OTL. „În viitor, prin același sistem, vom face informare și asupra modificărilor de traseu din oraș. De exemplu, vom anunța în cazul în care este blocată circulația pe Bulevardul Magheru, astfel încât călătorul să poată opta pentru o altă rută”, a precizat Nica.