După ce, în urmă cu câteva zile, în urma unor informaţii furnizate de un cotidian central, abonaţii firmei de telefonie Atlas Telecom au intrat în panică, speriaţi de faptul că societatea este la un pas de faliment, preşedintele companiei, Pompiliu Tripa, spune că bihorenii care au apelat la serviciile Atlas Telecom nu au nici un motiv de îngrijorare. Bihorenii s-au alarmat în momentul în care, într-un cotidian central au apărut mai multe informaţii conform cărora Atlas Telecom are datorii mari şi se află la un pas de dizolvare. Abonaţii şi-au exprimat atunci temerile spunând că, poate, din cauza impasului financiar, societatea va umfla preţul facturilor pentru a mai achita din datorii. "Abonaţii noştri nu au nici un motiv de îngrijorare. Conform contractului încheiat pe o perioadă de 24 de luni, Atlas Telecom nu poate mări tarifele. Cât priveşte teama oamenilor că facturile vor fi umflate, în primul rând nu este cazul, iar, cel mai important, lucrul acesta este practic irealizabil din punct de vedere tehnic", a precizat preşedintele Atlas Telecom, Pompiliu Tripa. Pe de altă parte, acesta a precizat că societatea pe care o conduce nu are nici o datorie, ba chiar doreşte să îşi extindă afacerea. "Nu există facturi scadente. Mai mult, am obţinut un credit în valoare de 100 milioane de dolari, pe care, evident, nu l-am fi putut obţine dacă eram la un pas de faliment. Suntem o companie auditată de cea mai mare firmă în acest domeniu şi orice eventuală problemă apărută în activitatea noastră este imediat sesizată", a mai adăugat Pompiliu Tripa. În ceea ce priveşte licenţa de funcţionare, care, la rândul ei, era pusă sub semnul întrebării, Tripa a menţionat că aceasta există, lucru care poate fi dovedit. Cât priveşte motivul pentru care au apărut toate aceste speculaţii privitoare la Atlas Telecom, preşedintele societăţii a declarat că nu doreşte să comenteze, limitându-se la a-i asigura pe clienţi că în activitatea acestei companii nu există nici o disfuncţionalitate.