Atestarea administratorilor de blocuri
Primăria municipiului Oradea aduce la cunoştinţa persoanelor care au depus cereri pentru obţinerea atestatului de administrator de imobile şi care îndeplinesc condiţiile legale că perioada de depunere a dosarelor pentru a doua sesiune de atestare este 27 mai - 5 iunie a.c. Dosarele se vor depune la Primăria municipiului Oradea, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 23, şi vor cuprinde următoarele documente: cerere tip/curriculum vitae (camera 23); copii după actele de stare civilă; copii după actele de studii; certificat de cazier; carte de identitate/buletin de identitate - xerocopie; dovada achitării sumei de 100 lei (camera 14). Pentru relaţii suplimentare persoanele interesate se pot adresa Serviciului Administraţie Publică Locală - Compartiment îndrumare şi control asociaţii de proprietari, etaj II, camera 214, telefon 0259/408808 şi 0259/408809.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.